Σχέδιο για την κατασκευή μηχανής πρόωσης πλοίων η οποία θα καίει αμμωνία ως καύσιμο βάζουν σε εφαρμογή οι Νορβηγοί. Πιο συγκεκριμένα, η Viridis Bulk Carriers με έδρα τη Νορβηγία και οι συνεργάτες της έλαβαν χρηματοδότηση για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη πλοίων μικρών αποστάσεων που κινούνται με αμμωνία για τον ευρωπαϊκό τομέα.

Η δημόσια χρηματοδότηση, ύψους 13,75 εκατομμυρίων δολαρίων , χορηγήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Norwegian Pilot-E, μια συνεργασία μεταξύ του Norwegian Research Council, Innovation Norway και ENOVA, και σχεδιάστηκε για την υποστήριξη καινοτόμων ναυτιλιακών έργων.

Η Viridis Bulk Carriers θέλει να δώσει τις πρώτες παραγγελίες ναυπήγησης το 2022, με τις παραδόσεις να ξεκινούν το 2024 και το 2025. Το έργο Flexbulk – NH3 Power συνδέεται στενά με το αδελφό έργο «Δίκτυο ανεφοδιασμού καυσίμων αμμωνίας», το οποίο έλαβε 89 εκατομμύρια νορβηγικές κορώνες από το πρόγραμμα Νορβηγικής Πράσινης Πλατφόρμας νωρίτερα φέτος.

Η Viridis Bulk Carriers είναι μια νέα κοινοπρακτική ναυτιλιακή εταιρεία που επιδιώκει να γίνει η πρώτη παγκοσμίως ναυτιλιακή εταιρεία μηδενικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Στους εταίρους της επιχείρησης περιλαμβάνονται οι Navigare Logistics, Amon Maritime και Mosvolds Rederi.

Το χρηματοδοτούμενο έργο, γνωστό ως FlexBulk – NH3 Power, περιλαμβάνει και ναυλωτές ως εταίρους όπως Elkem, Yara, Franzefoss Minerals, Vestkorn, Saltimport, Viken AT Market και Bioma, οι οποίοι μόνοι τους ελέγχουν όγκους χύδην φορτίου μικρών αποστάσεων 20 εκατομμυρίων τόνων που αντιπροσωπεύουν περισσότερες από 5.000 αποστολές ετησίως και 100 πλοία.

Διαβάστε ακόμη:

Μικρότερη η δόμηση για τo 5άστερο Cape Tholos στο Λασίθι αξίας €126 εκατ.

Εθνική Τράπεζα: Ολοκληρώνει τη συναλλαγή ορόσημο «Frontier»

Τα γκάλοπ βαράνε… πράσινο, το Ιασώ κοιτάει επενδυτές, το ΤΧΣ να πουλήσει λίγο τράπεζες και στα κανάλια αρχίζει το ματς