Σε κερδοφόρα ρότα συνεχίζει να πλέει η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά του NASDAQ η Star Bulk Carriers Corp με επικεφαλής τον Πέτρο Παππά.

Το 9μηνο  του 2022 παρουσίασε: – Έσοδα από τα ταξίδια  1,1 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 927,5 πέρσι

-Καθαρά κέρδη  480,2 εκατ. δολάρια έναντι 380,3 πέρσι

-Προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 516,3 εκατ.

-EBITDA  653,5 εκατ.

-Προσαρμοσμένο EBITDA 674,9 εκατ.

-Κέρδη ανά μετοχή βασική  3,67 δολ.

-Κέρδη ανά απομειωμένη μετοχή  3,66 δολ.

-Στόλος 128 πλοία

-Έσοδα από ναύλα  909,1 εκατομμύρια

Το γ’ τρίμηνο

– Έσοδα από τα ταξίδια  364,1 εκατομμύρια δολάρια έναντι  415,6 πέρσι

-Καθαρά κέρδη  109,6  εκατ. δολάρια έναντι 220,4 πέρσι

-Προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 136,2 εκατ.

-EBITDA  163,8 εκατ.

-Προσαρμοσμένο EBITDA 189,8 εκατ.

-Κέρδη ανά μετοχή βασική  1,08 δολ.

-Κέρδη ανά απομειωμένη μετοχή  1,07 δολ.

-Στόλος 128 πλοία

-Έσοδα από ναύλα  266,7 εκατομμύρια

Ο Πέτρος Παππάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Bulk, σχολίασε: “Η εταιρεία Star Bulk είναι μια από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες της Ευρώπης:

Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, η Star Bulk ανακοίνωσε καθαρά κέρδη ύψους 109,7 εκατ. δολαρίων, έσοδα από τα ναύλα ύψους 266,7 εκατ. δολαρίων και EBITDA ύψους 163,8 εκατ. δολαρίων. Το TCE-Ημερήσια ναύλα για το τρίμηνο ήταν 24.365 δολάρια/ημέρα ανά πλοίο, υπερβαίνοντας τους σταθμισμένους για το στόλο μέσους δείκτες της Βαλτικής κατά 50% και πλέον. Όσον αφορά το 4ο τρίμηνο, έχουμε καλύψει το  66% των διαθέσιμων ημερών μας με TCE 22.772 $ / ημέρα ανά πλοίο.

Το Διοικητικό μας Συμβούλιο ενέκρινε τη διανομή μερίσματος ύψους 1,20 δολάρια / μετοχή, σύμφωνα με τη δηλωμένη στρατηγική μας για την κατανομή κεφαλαίου. Αυτό το μέρισμα θα είναι η έβδομη συνεχόμενη τριμηνιαία διανομή και η ένατη από τότε που θεσπίσαμε την πολιτική μας.

Από την αρχή του 2021 και συμπεριλαμβανομένου του προαναφερθέντος μερίσματος, θα έχουμε διανείμει περίπου 900 εκατομμύρια δολάρια στους μετόχους μας» και προσέθεσε:

«Συνεχίζουμε να βελτιστοποιούμε την κεφαλαιακή μας διάρθρωση, έχοντας συμφωνήσει τρεις επιπλέον αναχρηματοδοτήσεις συνολικού ύψους 96  εκατ. δολαρίων. Από την αρχή του έτους έχουμε συμφωνήσει αναχρηματοδοτήσεις ύψους 402,6 εκατ. δολαρίων, μειώνοντας το ετήσιο κόστος των τόκων μας κατά 4,9 εκατ. δολάρια. Από την άποψη της διαχείρισης κινδύνου, έχουμε 754,7 εκατ. δολάρια swaps σταθεροποιημένα σε μέσο όρο 46 bps., προστατεύοντας την εταιρεία από αυξημένο κόστος επιτοκίου για μέση εναπομένουσα διάρκεια 1,4 ετών. Με τις συνεχιζόμενες αυξημένες διαφορές στις τιμές των καυσίμων με υψηλό/χαμηλό θείο, η επένδυσή μας σε πλυντήρια- scrubbers συνέβαλε σημαντικά στην κερδοφορία του τριμήνου, ενισχύοντας τα κέρδη μας και παρέχοντας προστασία κατά τη διάρκεια εποχικών υφέσεων.»

Ο Πέτρος Παππάς καταλήγοντας δήλωσε αισιόδοξος για το μέλλον της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου:

«Με το βιβλίο παραγγελιών χύδην ξηρού φορτίου σε ιστορικά χαμηλό επίπεδο και με την έναρξη ισχύος νέων περιβαλλοντικών κανονισμών και τις προσδοκίες για σταδιακή επαναλειτουργία της κινεζικής οικονομίας, παραμένουμε αισιόδοξοι για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς χύδην ξηρού φορτίου παρά τις παγκόσμιες μακροοικονομικές αβεβαιότητες».

Διαβάστε ακόμη

Ξέσπασε πόλεμος για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις – Στην αντεπίθεση οι διαχειριστές ακινήτων «Airbnb»

Τα τρία ραντεβού του Nolita, το «Do svidaniya» της Γκρίσιν και το dark της Leroy Merlin

Capital controls στη Γερμανία; Η «ατμομηχανή» της Ευρωζώνης ετοιμάζεται για το χειρότερο δυνατό σενάριο