Καθαρά κέρδη διαθέσιμα στους μετόχους του πρώτου τριμήνου, ύψους 141,6 εκατ. δολαρίων (1,16 δολάρια ανά μετοχή), κατέγραψε η εισηγμένη στο New York Stock Exchange (NYSE) Costamare, συμφερόντων του Κωστή Κωνσταντακόπουλου.

Το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα ανήλθε σε $46,5 εκατ. ($0,38 ανά μετοχή) και η ρευστότητα σε 1,076 δισ. δολάρια.

Όσον αφορά το πρώτο πλήρως λειτουργικό τρίμηνο της Costamare Bulkers Inc. (“CBI”), η εταιρεία έχει επί του παρόντος σταθεροποιήσει έναν στόλο 51 πλοίων ξηρού χύδην φορτίου με χρονοναυλώσεις, αποτελούμενο από:

  • 31 πλοία Newcastlemax/Capesize
  • 19 πλοία Kamsarmax/Panamax
  • 1 πλοίο Ultramax

39 από τα ναυλωμένα πλοία έχουν παραδοθεί στην CBI, ενώ η πλειονότητα του στόλου είναι σε χρονοναύλωση.

Ο Γρηγόρης Ζήκος, Οικονομικός Διευθυντής της Costamare Inc., σχολίασε: «Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους, η εταιρεία πραγματοποίησε Καθαρά Κέρδη ύψους 142 εκατομμυρίων δολαρίων. Στο τέλος του τριμήνου, η ρευστότητα ήταν πάνω από 1 δισ. Δολάρια. Στην αγορά των containerships, οι τιμές των ναύλων βρίσκονται σε ανοδική πορεία με υψηλή ζήτηση σε όλους τους τομείς, ενώ οι περίοδοι πρόσδεσης αυξάνονται σε διάρκεια. Το βιβλίο παραγγελιών, ωστόσο, παραμένει η κύρια απειλή για την αγορά.

»Έχουμε καλύψει σχεδόν το 100% των ανοικτών ημερών των containerships μας για το 2023 και έχουμε προληπτικά κανονίσει μακροχρόνια απασχόληση σε προθεσμιακή βάση για έναν αριθμό containerships που βγαίνουν από τη ναύλωση μεταξύ 2023 και 2025, έχοντας εξασφαλίσει για τον στόλο μας συμβολαιοποιημένα έσοδα ύψους 3,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων με σταθμισμένη διάρκεια TEU 4 ετών» .

Για το ξηρό φορτίο ανέφερε τα εξής: «Όσον αφορά το ξηρό χύδην φορτίο, τα ιδιόκτητα πλοία μας για το ξηρό χύδην φορτίο συνεχίζουν να διαπραγματεύονται στην αγορά spot, ενώ η εμπορική πλατφόρμα αναπτύσσεται με έναν στόλο 51 πλοίων που έχουν ήδη καθοριστεί με χρονοναυλώσεις. Έχοντας συμφωνήσει να να επενδύσουμε έως και 200 εκατ. δολάρια, στόχος μας είναι να αναπτύξουμε την επιχείρηση της πλατφόρμας εκμετάλλευσης χύδην ξηρού φορτίου σε συνετή βάση και να πραγματοποιήσουμε υγιείς αποδόσεις για τους μετόχους μας.

«Τέλος, κατά τη διάρκεια του τριμήνου γίναμε ο κύριος επενδυτής στην Neptune Maritime Leasing Limited, μια πλατφόρμα ναυτιλιακής χρηματοδοτικής μίσθωσης με αναπτυξιακό προσανατολισμό, έχοντας συμφωνήσει να επενδύσουμε έως και 200 εκατ. δολάρια. Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες αξίες των περιουσιακών στοιχείων, πιστεύουμε ότι η επένδυση της Neptune Leasing αποτελεί μια ευνοϊκή επένδυση της αυξημένης ρευστότητας της εταιρείας. Το νέο εγχείρημα έχει συνέργεια με την υφιστάμενη πλατφόρμα πλοιοκτησίας και αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τις ισχυρές σχέσεις που έχουν οικοδομηθεί τις τελευταίες δεκαετίες με πλοιοκτήτες και εμπορικούς δανειστές στον τομέα της χρηματοδότησης πλοίων».

Διαβάστε ακόμα

Η τελευταία στροφή πριν από τις κάλπες, η αυτοδυναμία και το blame game, οι Άραβες ξανάρχονται στον Αστακό και οι… δράκοι της ΑΒΑΞ

Mubadala: Αυτή είναι η νέα επένδυση του κολοσσού από το Αμπού Ντάμπι στην Ελλάδα

Το βραχυκύκλωμα του ΔΕΣΦΑ στην Ελευσίνα και η παρέμβαση της Motor Oil

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ