Το πρώτο από τα δύο second hand υπέρ δεξαμενόπλοια VLCC, το Maran Mars παρέλαβε η Maran Tankers του Ομίλου Αγγελικούση. Είναι ναυπηγήσεως 2020 στη γιάρδα DSME.

Αγοράστηκε “πακέτο” en bloc μαζί με άλλο ένα VLCC με συνολικό κόστος 180 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η Maran Tankers δυναμώνει και εκσυγχρονίζει τον στόλο της με μεγάλης χωρητικότητας δεξαμενόπλοια την ίδια ώρα που πουλάει πλοία μικρότερης μεταφορικής ικανότητας.

Η εταιρεία ναυπηγεί τέσσερα VLCCs χωρητικότητας 325.000 τόνων το καθένα τα οποία είναι προγραμματισμένο να παραλάβει μέσα στο α΄ εξάμηνο του 2023 από τα ναυπηγεία SHI. Διαχειρίζεται στόλο από 45 δεξαμενόπλοια στο νερό και τέσσερα υπό ναυπήγηση, σύνολο 49 πλοία. Τα 47 από αυτά είναι υπό ελληνική σημαία ποσοστό 95,9%!

“Είναι το πρώτο από τα δύο second hand πλοία που αγοράστηκαν , ως μέρος του προγράμματος ανανέωσης του στόλου” αναφέρει σε ανακοίνωσή της, η Maran Tankers.

Διαβάστε ακόμη

Το «ξεφούσκωμα», το φλερτ CVC με ΔΕΗ, η κόντρα Βακάκη με τους Πολωνούς και τα δύο ραντεβού του Μητσοτάκη 

Ο- Lifestyle: Φιλόδοξο πλάνο €600 εκατ. για τρία 5* projects στην Ελλάδα μαζί με «branded» κατοικίες (pics)

Η ακρίβεια «τρώει» τις χρυσές λίρες – Πόσα τεμάχια… σκότωσαν οι Έλληνες μέσα σε 6 μήνες (πίνακας)