Συναντήσεις με θέματα τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες προς τις βιώσιμες θαλάσσιες μεταφορές είχε η Μαρία Αγγελικούση διευθύνουσα σύμβουλος του Ομίλου Αγγελικούση και ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Sveinung J.S. με τον υπουργό μεταφορών της Σιγκαπούρης Chee Hong και την επικεφαλής της Λιμενικής Αρχής της Σιγκαπούρης Quah Ley Hoon.

«H συνεργασία μας έχει γίνει ακόμα πιο στενή τόσο σε κλίμακα σε όλη τη διάστασή της τις τελευταίες δεκαετίες και είμαστε ευχαριστημένοι που συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για κοινούς σκοπούς» αναφέρεται σε ανάρτησή του Ομίλου.

Το Angelicoussis Shipping Group ελέγχει τρεις εταιρείες, την Maran Tankers, την Maran Dry και την Maran Gas με συνολικά αριθμό πλοίων τα 161, συμπεριλαμβανομένων και των υπό ναυπήγηση, εκ των οποίων 57 είναι δεξαμενόπλοια, το φορτηγά και 54 LNG.

Μέσα στην άνοιξη η Maran Gas παρέλαβε το νεότευκτο LNG Carrier το οποίο ονομάστηκε «John A.Aggelikoussis» εις μνήμη του Γιάννη Αγγελικούση. Το υπό ελληνική σημαία πλοίο ναυπηγήθηκε στην κορεατική γιάρδα Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., και είναι το τελευταίο σειράς ναυπηγήσεων.

Έχει μεταφορική ικανότητα 173.400 κυβικών μέτρων με δύο μηχανές MAN διπλού καυσίμου και ειδικά συστήματα μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου που ανέρχεται σε 3,5 τόνους την ημέρα και κατά 25 τόνους λιγότερες εκπομπές αερίου του θερμοκηπίου καθιστώντας το ένα από τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον πλοίο που πλέει στις θάλασσες του κόσμου.

Είναι το δεύτερο νεότευκτο που παραλαμβάνει η εταιρεία μέσα στο 2002. Το πρώτο ήταν το Global Sealine τον περασμένο Ιανουάριο.

«Αποτελεί το διαμάντι του στέμματος της εταιρείας» αναφέρεται σε ανακοίνωση της Maran Gas.
Απομένουν άλλα εννέα LNG τα οποία θα παραληφθούν από τον Αύγουστο του 2023 έως τον Δεκέμβριο του 2025. Σε όλα θα είναι υψωμένη η ελληνική σημαία.

Ο Όμιλος Αγγελικούση είναι ο πρώτος ελληνικών συμφερόντων που ναυπήγησε πλωτό σταθμό επαναυγροποίησης φυσικού αερίου- Floating Storage Regasification Unit (FSRU). Πρόκειται για το Excelerate Sequoia ναυπηγήσεως 2020 χωρητικότητας 173.611 κυβικών μέτρων. Το κόστος ναυπήγησης του πλοίου υπολογίζεται στα 200 εκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε ακόμα:

Κρίση Ενέργειας: Και νέος συμπληρωματικός προϋπολογισμός τον Σεπτέμβριο

ΔΕΠΑ Εμπορίας: Ναυαγεί ο διαγωνισμός πώλησης, αλλάζει ρότα η κυβέρνηση για την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας

Ο ανασχηματισμός (που δεν βλέπω), ο Ευκλείδης «σφύριξε», η Αττική Οδός Νο2, η Voltera πάει στη ΔΕΗ και η Εθνική τράπεζα (ξανα)πουλάει… την Ευρώπη