Στη Νέα Υόρκη βρίσκεται ο Νίκος Τσάκος ο οποίος συμμετείχε στην ειδική εκδήλωση προς τιμήν της Ελλάδας την οποία διοργάνωσε για ακόμα μία χρονιά το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης σε συνεργασία με την Capital Link στo πλαίσιο της Ημέρας Ελλάδος – Αμερικής στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης», όπου αναρτήθηκε η ελληνική σημαία στη Wall Street, ενώ το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης έδωσε ειδικά αναμνηστικά μετάλλια προκειμένου να τιμήσει τη μέρα αυτήν.

Ο Έλληνας πλοιοκτήτης επικεφαλής της εισηγμένης στην αμερικανική χρηματαγορά Tsakos Energy Navigation σε δηλώσεις του σε αμερικανικά ΜΜΕ είπε ότι τα δεξαμενόπλοια της εταιρείας δεν μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο μετά την εισβολή στην Ουκρανία ενώ εστίασε στην πράσινη ναυτιλία και στις κινήσεις που κάνει η ΤΕΝ ώστε να εξαλείψει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα έως το 2023.

«Καθώς βγήκαμε από την πανδημία νωρίτερα στα τέλη του 2021 νομίζαμε ότι τα χειρότερα ήταν πίσω μας πλέον. Και ξαφνικά ξέσπασε ο πόλεμος στην Ουκρανία. Τα πλοία μας αποφεύγουν να μεταφέρον ρωσικό πετρέλαιο και κινούνται σε άλλες αγορές πιο μακρινές με αποτέλεσμα να αυξηθούν τα τονομίλια και οι τιμές των ναύλων.

Οι Έλληνες ελέγχουν το 25% των δεξαμενόπλοιων παγκοσμίως» είπε αρχικά και συνέχισε:

«Οι ναύλοι έχουν αυξηθεί πολύ λόγω της εισβολής όμως θα προτιμούσαμε έναν ειρηνικό κόσμο μία κανονικότητα μέσω της οποίας θα δραστηριοποιούμεθα και όχι αυτές τις τρελές αυξομειώσεις στους ναύλους».

– Πρέπει να διατηρήσουμε τις υπάρχουσες μορφές ενέργειας ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει να αναπτύξουμε και νέες πηγές, τις εναλλακτικές πηγές.

-Έχουμε υπογράψει συμφωνίες με μεγάλες ευρωπαϊκές πετρελαϊκές εταιρείες και θα ναυπηγήσουμε και νέα πλοία που θα ταιριάζουν στο πρόγραμμα της μετάβασης στην πράσινη ναυτιλία που θα είναι έτοιμα να χρησιμοποιήσουν ως καύσιμο το LNG και τη μεθανόλη.

-Είμαστε περήφανοι που έχουμε ως στόχο το 2030 να έχουν ένα υβριδικό όσο αφορά τα καύσιμα στόλο.

– Θέλουμε την πράσινη ναυτιλία το πράσινοι μέλλον αλά αυτό δεν μπορεί να συμβεί μέσα σε ένα βράδυ αλλά ο στόχος θα επιτευχθεί βήμα-βήμα.”

Η ΤΕΝ έχει προχωρήσει σε αποπληρωμές δανείων ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων τα τελευταία πέντε χρόνια. Δραστηριοποιείται στην μεταφορά υγρών φορτίων και η πλειονότητα του στόλου της είναι δεξαμενόπλοια ενώ έχει αρχίσει να κάνει άνοιγμα και στα LNG Carries. Έχει δεξαμενόπλοια όλων των τύπων από Ηandysize έως VLCC. Η πλειονότητα των πλοίων είναι τύπου Aframax και suezmax.

 Διαβάστε ακόμη

Στη σκιά της ακρίβειας το λιανεμπόριο

Το θρίλερ με τον Επίτροπο στην Τράπεζα Αττικής, η Μεγάλη Παρασκευή του Σαράντη, το χρυσό πακέτο του Αρτούρ, ο Νίκος της BC Partners και το κλειστό κλαμπ

Το «μεγάλο κανόνι»: Ξανά στο σφυρί και με σκόντο τα ακίνητα της οικογένειας Πατρώνη στη Σύρο