Η επικείμενη απορρόφηση της Eagle Bulk από την Star Bulk Carriers με επικεφαλής τον Πέτρο Παππά έχει προκαλέσει τις θετικές αντιδράσεις των ναυτιλιακών επενδυτικών τραπεζών.

Θα δημιουργηθεί μία εταιρεία αξίας 2,1 δισ. δολαρίων που θα είναι η μεγαλύτερη εισηγμένη ιδιοκτήτρια χύδην φορτηγών πλοίων, με 169 “κομμάτια”.

Η Clarksons Securities δήλωσε ότι η επιχείρηση θα είναι μια ελκυστική επένδυση. Η ρευστότητα των μετοχών θα αυξηθεί, δυνητικά φέρνοντας μεγαλύτερους επενδυτές.

Αναλυτές επισημαίνουν ότι η συμφωνία θα συμβάλλει στη μείωση του κόστους κεφαλαίου και χρέους και εκτιμούν ότι η σχέση ανταλλαγής 2,62 δολαρίων είναι περίπου ευθυγραμμισμένη με τη συμφωνία όλων των μετοχών με τις καθαρές αξίες ενεργητικού και των δύο εταιρειών.

Οι μέτοχοι της Star Bulk θα έχουν το 71% της νέας επιχείρησης. Η ελληνική εταιρεία είχε λειτουργικό κόστος περίπου 4.900 δολάρια ανά ημέρα για κάθε πλοίο κατά το τρίτο τρίμηνο, με την Eagle Bulk να βρίσκεται στα 6.100 δολάρια. Αυτή και μόνο η διαφορά δείχνει μια δυνατότητα μείωσης του κόστους κατά 23 εκατ. δολάρια, ετησίως, εξετάζοντας μόνο τα 52 εισερχόμενα πλοία από την Eagle.

Διαβάστε ακόμη

«Δια νόμου» ελάχιστος φόρος 15% σε πολυεθνικές και μεγάλους ομίλους

Ο Κασσελάκης, το mail και η «πόρτα» για την Αναργύρειο, οι αλλαγές σε Στρατό και Αστυνομία, το Athenee προς πώληση, ο Fourlis και το Ikea

«Απόβαση» ξένων αλυσίδων καφέ και εστίασης στην Ελλάδα (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ