Στην αγορά των bulk carriers-πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου επενδύει η εισηγμένη στο Nasdaq, Pyxis Tankers, όπως ανακοίνωσε νωρίτερα σήμερα.

Tο Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε ομόφωνα μια επένδυση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 6,8 εκατ. δολαρίων σε μια νεοσύστατη εταιρεία, η οποία συμφώνησε να αποκτήσει ένα ιαπωνικής ναυπήγησης 2016 Ultramax bulk carrier χωρητικότητας 63.520 dwt. Το κόστος αγοράς ανέρχεται στα 28,5 εκατομμύρια δολάρια. H συναλλαγή θα ολοκληρωθεί στα τέλη Αυγούστου.

H Pyxis Tankers θα κατέχει το 60% του joint venture ενώ το εναπομείναν 40% θα κατέχει ο πρόεδρος και CEO της Pyxis Tankers, Βαλέντιος Βαλεντής. Η Pyxis εξασφάλισε πενταετές δάνειο 19 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο θα διαχειρίζεται η Konkar Shipping Services, εταιρεία που συνδέεται με τον κ. Βαλεντή και έχει μια μακρά παράδοση στην ιδιοκτησία και διαχείριση bulk carriers.

Στο μεταξύ, για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, τα καθαρά έσοδα της Pyxis ήταν 9,5 εκατομμύρια δολάρια. Για την ίδια περίοδο, τα έσοδα σε ισοδύναμο χρονοναύλωσης (“TCE”) ήταν 8,6 εκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας μείωση περίπου 2,7 εκατομμύρια δολάρια ή 23,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, όταν διαχειριζόταν περισσότερα πλοία.

Τα καθαρά κέρδη που αναλογούν στους κοινούς μετόχους για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023 ήταν 2,8 εκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας μείωση κατά 1,8 εκατομμύρια δολάρια από τα καθαρά κέρδη ύψους 4,6 εκατομμυρίων δολαρίων κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Τα καθαρά κέρδη ανά μετοχή ήταν 0,25 δολάρια βασικά και 0,23 δολάρια απομειωμένα σε σύγκριση με τα καθαρά κέρδη ανά μετοχή 0,43 δολάρια βασικά και 0,38 δολάρια απομειωμένα για την αντίστοιχη περίοδο του 2022. Το προσαρμοσμένο EBITDA μας για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023 ήταν 5,2 εκατομμύρια δολάρια, το οποίο αντιπροσωπεύει μείωση κατά 2,0 εκατομμύρια δολάρια σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022. Ανατρέξτε στην ενότητα “Μη-ΓΑΑΠ Μέτρα και ορισμοί” παρακάτω.

Ο Βαλέντιος Βαλεντής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, σχολίασε:

“Τα καθαρά έσοδα ανήλθαν σε 9,5 εκατομμύρια δολάρια και τα καθαρά κέρδη που αναλογούν στους κοινούς μετόχους σε 2,8 εκατομμύρια δολάρια. Παρά τις πληθωριστικές πιέσεις, η ανθεκτική οικονομική δραστηριότητα και η αυξανόμενη κινητικότητα σε πολλά μέρη του κόσμου έχουν ως αποτέλεσμα αυτό που πιστεύουμε ότι είναι καλή ζήτηση για καύσιμα μεταφοράς.

Τα ευνοϊκά θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς έχουν υποστηριχθεί από τα συνεχιζόμενα χαμηλά αποθέματα πολλών διυλισμένων προϊόντων και πιο σημαντικά, ο αντίκτυπος του πολέμου στην Ουκρανία έχει οδηγήσει σε περαιτέρω ανακατατάξεις στην αγορά, συμπεριλαμβανομένων των ευκαιριών αρμπιτράζ, καθώς και στην ανακατεύθυνση των εμπορικών ροών από μικρότερες σε μεγαλύτερες αποστάσεις, με αποτέλεσμα την επέκταση των θαλάσσιων φορτίων σε τόνους-μίλια, μειώνοντας έτσι τη διαθέσιμη χωρητικότητα.

Κατά συνέπεια, η δραστηριότητα ναύλωσης δεξαμενόπλοιων προϊόντων παραμένει υγιής και οι αξίες των περιουσιακών στοιχείων υψηλές, αντανακλώντας ένα βιώσιμο και εποικοδομητικό περιβάλλον για τον τομέα” και προσέθεσε:

“Μετά την ολοκλήρωση της πώλησης του δεξαμενόπλοιου 14 ετών τον Μάρτιο του 2023 σε μια σχετικά υψηλή ιστορική τιμή σε σύγκριση με τις τιμές πώλησης παρόμοιων πλοίων, διαθέτουμε και εκμεταλλευόμαστε πλέον τέσσερα σύγχρονα οικολογικά αποδοτικά MR”.

Για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, αναφέραμε έσοδα, καθαρά, ύψους 9,5 εκατ.

Για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, η εταιρεία είχε καθαρά έσοδα ύψους 21,1 εκατ. δολαρίων, μειωμένα κατά 1,8 εκατ. δολάρια ή 8% από 23 εκατ. δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του 2022.Κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2023, τα MR είχαν συμβληθεί κυρίως στο πλαίσιο βραχυπρόθεσμων ναυλώσεων με αποτέλεσμα 620 ημέρες και για την υπόλοιπη περίοδο απασχολήθηκαν στην αγορά spot με αποτέλεσμα η συνολική ημερήσια τιμή ΤΚΕΕ MR για τον στόλο μας να ανέρχεται σε $24.207.

Τα καθαρά κέρδη που αναλογούν στους κοινούς μετόχους μας για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023 ήταν 11,5 εκατομμύρια δολάρια ή κέρδη 1,06 δολάρια ανά μετοχή (βασικά και απομειωμένα) και 0,94 δολάρια ανά μετοχή (απομειωμένα), σε σύγκριση με καθαρά κέρδη 0,9 εκατομμύρια δολάρια ή κέρδη 0,09 δολάρια ανά μετοχή (βασικά και απομειωμένα) για την ίδια περίοδο το 2022.

Στην περίοδο 2023 αναγνωρίστηκε κέρδος ύψους 8 εκατ. δολαρίων από την πώληση ενός MR. Το υψηλότερο ημερήσιο ποσοστό TCE MR ύψους 24.207 δολαρίων και η υψηλότερη χρήση του στόλου MR ύψους 93,5% για τα MR μας κατά τη διάρκεια του εξαμήνου που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, συγκρίθηκε με ημερήσιο ποσοστό TCE MR ύψους 19.814 δολαρίων και χρήση του στόλου MR ύψους 84,7%, αντίστοιχα, κατά την ίδια περίοδο του 2022.Το προσαρμοσμένο EBITDA μας ύψους 9,4 εκατ. δολαρίων αντιπροσωπεύει αύξηση κατά 2,8 εκατ. δολάρια από 6,6 εκατ. δολάρια για την ίδια εξάμηνη περίοδο του 2022.

Διαβάστε ακόμη 

ΥΠΕΘΟ: Τα ραντεβού από Σεπτέμβρη με την επενδυτική βαθμίδα

Ηelleniq Energy: Στα χνάρια της ΔΕΗ για το μεγάλο βαλκανικό άνοιγμα στις ΑΠΕ

Βίλα Μεταξά: Νέο σφυρί για το ακίνητο με τη μοναδική θέα στις Καβοκολώνες (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ