O εγγονός του ιδρυτή της A.P. Moller-Maersk Mc-Kinney Moller, εξελέγη πρόεδρος του Ομίλου. Πρόκειται για τον Robert Maersk Uggla, ο οποίος θα αντικαταστήσει τον Jim Hagemann Snabe, ο οποίος κατείχε τον προεδρικό θώκο του ΔΣ από το 2017. Επίσης ο Marc Engel είναι ο νέος αντιπρόεδρος αντικαθιστώντας την Ane Maersk Mc-Kinney Uggla, που υπηρέτησε τον Όμιλο από τη θέση αυτή από το 1991 και είναι η μικρότερη σε ηλικία κόρη του ιδρυτή. Η Ane είναι πρόεδρος του Board of Directors που αποφάσισαν τη στροφή του Ομίλου το 2016 από την έως τότε δραστηριοποίησή του σε ναυτιλία και ενέργεια στη θαλάσσιες μεταφορές και στα logistics. Οι αλλαγές θα πραγματοποιηθούν μετά τη ΓΣ του Ομίλου στις 15 Μαρτίου του 2022.

Ο Robert Mærsk Uggla είναι Διευθύνων Σύμβουλος της A.P. Moller Holding από το 2016, και ηγείται της ανανέωσης και των επενδύσεων του Ομίλου A.P. Moller.
« Αρχίσαμε την αναδιάρθρωση και την ανανέωση της A.P. Moller – Maersk το 2016 και έχουμε κάνει πολύ δρόμο σε πολλά μέτωπα», είπε:
«Είμαι ευγνώμων για τις συνεισφορές της Ane και του Jim στην εταιρεία και την προσωπική τους υποστήριξη και στο μέλλον. Ανυπομονώ να συνεχίσω τη μεταμόρφωση της A.P. Moller – Maersk σε στενή συνεργασία με τον Marc Engel, το Διοικητικό Συμβούλιο και τη διοίκηση».

Από την πλευρά της η Αne Maersk Mc-Kinney Uggla, δήλωσε:

«Μετά από τρεις δεκαετίες στο Διοικητικό Συμβούλιο, είναι καιρός να μεταβιβάσω την ευθύνη στον Robert, ο οποίος με τα 7 χρόνια του στο Διοικητικό Συμβούλιο υπήρξε κινητήριος δύναμη στην ανάπτυξη της A.P. Moller – Maersk. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Jim Hagemann Snabe,για τον ζωτικό του ρόλο στη μεταμόρφωση, την οποία έχει εκτελέσει με επιμονή και πίστη στην ιστορία, το όνομα και τα μακροπρόθεσμα συμφέροντα της εταιρείας. Ο Jim παραδίδει μια ισχυρή εταιρεία και ένα γερό θεμέλιο για περαιτέρω ανάπτυξη και χαίρομαι που θα συνεχίσουμε να επωφελούμαστε από τη γνώση και τη διορατικότητα του Jim.”

Η Maersk έγινε το πιο κερδοφόρο container shipping group όλων των εποχών συντρίβοντας όλα τα ρεκόρ επιστρέφοντας στις προ 10ετίας εξαιρετικές εποχές.

Τα έσοδά της ανήλθαν το 2021 στα 24 δισεκατομμύρια δολάρια και τα καθαρά κέρδη στα 18 δισεκατομμύρια.

Ξεπέρασε ακόμα και τις πετρελαϊκές εταιρείες όπως η BP και η Shell και βρίσκεται πίσω μόνο από τους Ομίλους-κολοσσούς της τεχνολογίας.

Η Maersk, το 2021 κατέθεσε παραγγελία για τη ναυπήγηση οκτώ containerships στα ναυπηγεία της Hyundai ενώ στη συνέχεια άσκησε την option που είχε, φτάνοντας συνολικά τα 12 πλοία μεταφορικής ικανότητας 16.000 εμπορευματοκιβωτίων έκαστο. Η επένδυση θα φτάσει συνολικά τα 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Maersk επιταχύνει την επένδυσή της στον κλάδο των logistics. Ο Όμιλος είναι ιδιοκτήτης 330 πλοίων που είναι το 60% του στόλου που διαχειρίζεται.

Διαβάστε ακόμη

ΒΝP Paribas: Πώς κωδικοποιεί την εξαγορά της Ευρωπαϊκής Πίστης από την Αllianz

Σενάρια πολέμου και ακρίβειας «ξαναγράφουν» τον προϋπολογισμό

Όταν η σοκολάτα (ΙΟΝ) μιλάει με τα μπισκότα (Παπαδοπούλου), η Grivalia πουλάει στη Ρουμανία και η Κέρκυρα γοητεύει τους επενδυτές