Σε φάση ενίσχυσης του στόλου της Eastern Mediterranean Maritime βρίσκεται ο ιδιοκτήτης της Θανάσης Μαρτίνος.

Μέσα στο 2021 έχει ήδη αγοράσει έξι μεταχειρισμένα-second hand πλοία έναντι περίπου 200 εκατομμυρίων δολαρίων ενώ έχει στραφεί σε νεότευκτα δεξαμενόπλοια. Η άσχημη ναυλαγορά των tankers που είναι στο χαμηλότερο σημείο της τελευταίας 10ετίας, έχει μειώσει την αξία των πλοίων και δημιουργεί ευκαιρίες για όποιον θέλει να επενδύσει με χαμηλό κόστος περιμένοντας να κάνει τον κύκλο της και να βρεθεί στα ψηλά.

Ο Θανάσης Μαρτίνος αγόρασε, σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς κύκλους, δύο δεξαμενόπλοια μεσαίας απόστασης-Medium range, μεταφορικής ικανότητας 49.800 τόνων dw συνολικής αξίας 76 εκατομμυρίων δολαρίων. Τα συγκεκριμένα πλοία ναυπηγούνται στις γιάρδες της νοτιοκορεάτικης K-Shipbuilding της Νότιας Κορέας και θα παραληφθούν στα τέλη του 2022.

Επίσης, η εταιρεία παρήγγειλε τη ναυπήγηση δύο δεξαμενόπλοιων τύπου aframax LR2-Long range μεταφορικής ικανότητας 115.000 τόνων dw το καθένα στα κορεατικά ναυπηγεία Daehan με παράδοση το 2023. Το συνολικό κόστος κατασκευής υπολογίζεται στα 120 εκατομμύρια δολάρια.

Η Eastern Mediterranean Maritime, με ιστορία 40 ετών, διαθέτει στόλο από 78 πλοία συνολικής χωρητικότητας 7,2 εκατομμυρίων τόνων dw. Από αυτά, 41 είναι φορτηγά, 27 δεξαμενόπλοια και 10 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Ο μικτός στόλος με τα υπερ κέρδη για τα container vessels και τα φορτηγά βοηθάει στην απορρόφηση των ζημιών από την κακή ναυλαγορά δεξαμενόπλοιων και δίνει ρευστότητα ώστε να γίνονται επενδύσεις σε αυτόν το τύπο πλοίων.

Διαβάστε ακόμα:

Τζιρακιάν Profil: Aύξηση κατά 82,53% στον κύκλο εργασιών στο τρίτο τρίμηνο

Αδελφοί Χατζηιωάννου – Sprider: Το τελευταίο σφυρί για το… disaster story της «ελληνικής Zara» (pics)

Noval: Το «πράσινο» ομόλογο των 120 εκατ. και η μεγάλη αστική ανάπλαση στην Πειραιώς (pic)