Στην προσπάθειά τους να βρουν τις πιο συμφέροντες επιλογές οι καταναλωτές «κυνηγούν» καθημερινά τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ. «Υπάρχουν πράγματα που δεν είναι είδη πρώτης ανάγκης και κοιτάμε να τα αποφεύγουμε, και κοιτάζουμε περισσότερο πλέον τις προσφορές» ανέφερε καταναλώτρια.

Μέχρι και σε τρία σουπερμάρκετ για την καλύτερη προσφορά

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου Αθηνών, το ποσοστό των καταναλωτών που ψωνίζει σε ένα σούπερ μάρκετ έχει μειωθεί σημαντικά, με 9 στους 10 να πηγαίνει σε τρία καταστήματα για να βρει την καλύτερη τιμή. Εντωμεταξύ οι μεγαλύτερες αυξήσεις σε γαλακτοκομικά, έλαια και κρέατα. Για αυτές τις αυξήσεις οι παραγωγοί καταγγέλλουν πολύ μεγάλες διαφορές από την παραγωγή στα ψυγεία.

«Σίγουρα υπάρχουν και φαινόμενα αισχροκέρδειας, συσκευασμένη φέτα τη μια βδομάδα είχε 4 ευρώ την επόμενη εβδομάδα είχε 4,25 ευρώ. Αυτά τα 25 λεπτά δεν πήγαν στον παραγωγό, ούτε στον τυρέμπορο» κατήγγειλε κτηνοτρόφος.

H συχνότητα επίσκεψης σε σουπερμάρκετ έχει μειωθεί με τους καταναλωτές να χρειάζονται 61,2 ευρώ σε κάθε επίσκεψη σε σχέση με 47,5 που χρειάζονταν πέρυσι.

Ενδεικτικά η τιμή του απορρυπαντικού πιάτων έχει αυξηθεί κατά 63% μέσα σε ένα χρόνο, του ηλιελαίου κατά 48%, της φέτας 28% και του ελαιόλαδου 14%. Μάλιστα για δεύτερη φορά το Ινστιτούτο Καταναλωτών προαναγγέλλει μποϊκοτάζ.

 

Διαβάστε ακόμη

Πώς θα πάρετε τη βεβαίωση που σταματά τους πλειστηριασμούς

Το ντινεράκι του ΓΑΠ, ο Παπαλέκας και η Prodea, η δημόσια πρόταση για την Attica Group και η επιστροφή του Δημ. Καλλιτσάντση

Ηλίας Γεωργιάδης (Sterner Stenhus) στο Newmoney: Η εξαγορά του «ΙΟΛΗ» και οι επόμενες κινήσεις