Ένα χαρακτηριστικό που κανένα iPhone δεν είχε έως τώρα θα μπορούσαν να έχουν τα επόμενα μοντέλα, που αναμένονται ως συνήθως τον Σεπτέμβριο και αυτό είναι μια γενική θύρα φόρτισης.

Όπως γράφει το CNBC, επικαλούμενο αναλυτές και δημοσιεύματα, τα νέα μοντέλα iPhone θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν μια θύρα φορτιστή USB Type-C στο κάτω μέρος του τηλεφώνου.

Αυτή είναι η ίδια θύρα φόρτισης που χρησιμοποιείται σε σχεδόν κάθε φορητό υπολογιστή που πωλείται τα τελευταία χρόνια, καθώς και σε τηλέφωνα Android, iPad και άλλα gadget, από Kindles έως ακουστικά έως drones και θερμαινόμενες κουβέρτες.

Η υποδοχή USB-C θα αντικαταστήσει την αποκλειστική θύρα της Apple, τη θύρα Lightning, η οποία κοσμεί το κάτω μέρος κάθε μοντέλου iPhone που κυκλοφόρησε από το 2012.

Η αλλαγή θα ήταν μια από τις μεγαλύτερες βελτιώσεις στο iPhone εδώ και χρόνια για τους καταναλωτές.

Πότε η Apple θα ανεβάσει στα ράφια το iPhone 15

Οι χρήστες iPhone δεν θα χρειάζεται πλέον να φέρουν δύο διαφορετικά καλώδια για το τηλέφωνό τους και άλλα gadget ενώ ταξιδεύουν. Οι χρήστες Android θα μπορούσαν να δανειστούν φορτιστές από άτομα που διαθέτουν iPhone. Οι χρήστες iPhone θα μπορούσαν να δανειστούν φορτιστές από οποιονδήποτε χρησιμοποιεί νεότερο φορητό υπολογιστή. Τα σχολεία και οι επιχειρήσεις θα μπορούσαν να τυποποιήσουν έναν τύπο φορτιστή για ολόκληρο τον στόλο των συσκευών τους. Και η θύρα USB-C θα μπορούσε ακόμη και να επιτρέψει στα iPhone να έχουν πρόσβαση σε μεγαλύτερες ταχύτητες φόρτισης .

Ενώ η Apple δεν έχει επιβεβαιώσει -κατά τη πάγια τακτική μυστικότητας που ακολουθεί- ότι τα νέα της iPhone θα διαθέτουν θύρα φόρτισης USB-C, το CNBC εκτιμά ότι η αλλαγή αυτή θα πρέπει να θεωρείται βέβαιη.

Ένας νέος κανονισμός που ψηφίστηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση πέρυσι απαιτεί θύρες USB-C σε νέα smartphone έως το 2024. Η Apple είναι απίθανο να παράγει ένα μοντέλο iPhone αποκλειστικά για την ευρωπαϊκή αγορά. «Προφανώς, θα πρέπει να συμμορφωθούμε», δήλωσε πέρυσι ο Greg Joswiak, επικεφαλής έμπορος της Apple.

Η ΕΕ εκτιμά ότι ο κανόνας θα μπορούσε να εξοικονομήσει τους Ευρωπαίους 250 εκατομμύρια ευρώ ετησίως από φορτιστές. Η ΕΕ είπε επίσης ότι οι παλιοί φορτιστές αντιπροσωπεύουν περίπου 11.000 τόνους ηλεκτρονικών αποβλήτων ετησίως στην περιοχή.

Η Apple αντιτάχθηκε στο νόμο. Υπενθυμίζεται ότι σε επιστολή της το 2021, είπε ότι ο κανονισμός θα παρεμπόδιζε τη μελλοντική καινοτομία φόρτισης, θα μπορούσε να της απαιτήσει να αποσύρει νωρίς τις συσκευές από την αγορά και θα μπορούσε να προκαλέσει σύγχυση στους καταναλωτές με πρόσθετες πληροφορίες.

«Ανησυχούμε ότι ο κανονισμός που επιβάλλει μόνο έναν τύπο σύνδεσης για όλες τις συσκευές στην αγορά θα βλάψει τους ευρωπαίους καταναλωτές επιβραδύνοντας την εισαγωγή ευεργετικών καινοτομιών στα πρότυπα φόρτισης, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται με την ασφάλεια και την ενεργειακή απόδοση», ανέφερε η Apple στην επιστολή.

Ωστόσο, δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι κάθε φορά που η Apple αλλάζει τις θύρες στις συσκευές της, είναι απλώς μια προσπάθεια να κερδίσουν περισσότερα χρήματα από τα καλώδια υψηλής τιμής της. Το πιο απλό καλώδιο USB-C της Apple πωλείται στα 39 δολάρια.

Για παράδειγμα, όταν η Apple πρόσθεσε φορτιστές USB-C σε φορητούς υπολογιστές MacBook από το 2015, έκανε αστεία σχετικά με τα dongles που απαιτούνται για τη σύνδεση παλαιότερων αξεσουάρ στους νέους φορητούς υπολογιστές.

Όταν η Apple αφαίρεσε την υποδοχή ακουστικών από το iPhone το 2016, προκάλεσε μήνες σχολίων, τόσο υπέρ όσο και κατά της «θαρραλέας» αλλαγής, σχετικά με το εάν η Apple ωθούσε τους ανθρώπους στα πιο ακριβά ασύρματα AirPods της.

Ωστόσο, ενώ η Apple κερδίζει χρήματα από τα καλώδια της και έχει ένα πρόγραμμα όπου οι κατασκευαστές αξεσουάρ πληρώνουν για την πρόσβαση και τα επίσημα ανταλλακτικά Apple που ονομάζεται “MFi”, η στρατηγική εστίαση της Apple είναι να διασφαλίσει ότι τα προϊόντα της συνεργάζονται χωρίς σημαντικά ελαττώματα, ώστε οι χρήστες της να συνεχίσουν να αγοράζουν νέα iPhone.

Οι πωλήσεις καλωδίων αναφέρονται στη σειρά προϊόντων Wearables, Home, and Accessories της Apple, η οποία ανέφερε έσοδα 41 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022, αν και τα Apple Watchs και τα ακουστικά αποτελούν την πλειοψηφία των πωλήσεων. Αυτό είναι πολύ μικρότερο από τα 205 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις iPhone που ανέφερε η Apple κατά τη διάρκεια του έτους.

Διαβάστε ακόμη

ΤτΕ: Πάνω από το 2019 οι τουριστικές εισπράξεις το α’ εξάμηνο – Αύξηση 23,9%

Intrakat: Διαψεύδει τα σενάρια για ΑΜΚ

Μαρία Αγγελικούση: Νέες παραγγελίες για τη ναυπήγηση 4 suezmax δεξαμενόπλοιων

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ