Είναι αλήθεια ότι η ηλεκτροκίνηση έχει αλλάξει πολλά από όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα για τα αυτοκίνητα. Και δεν είναι μόνο όσα σχετίζονται με τις μπαταρίες, την αυτονομία και την διαδικασία φόρτισης. Είναι επίσης και ο νέος τρόπος απόδοσης και συμπεριφοράς των αυτοκινήτων.

Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει ακαριαία απόδοση της ισχύος ανεξάρτητα από την ταχύτητα με την οποία κινείται.

Πιέζοντας το γκάζι ο οδηγός έχει άμεσα όλη την ισχύ στην διάθεσή του, κάτι που απαιτεί γνώσεις και αυτοσυγκράτηση για να αποφευχθούν τα ατυχήματα.

Σύμφωνα με έρευνα της μεγάλης ασφαλιστικής AXA, οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων προκαλούν περίπου 50% περισσότερες συγκρούσεις με ζημιές από εκείνους με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Το ποσοστό των οδηγών που εμπλέκονται σε ατύχημα με ηλεκτρικό είναι στο 10,1%, όταν με συμβατικό είναι στο 6,7%. Μάλιστα, το ποσοστό με ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλής ισχύος ανεβαίνει ακόμα περισσότερο, στο 16,2%.

Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν επίσης και υψηλότερες αξιώσεις αστικής ευθύνης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ακόμα και όταν συγκριθούν ισχυρά αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης με αντίστοιχα ηλεκτρικά, τα τελευταία προκαλούν 30% μεγαλύτερη ζημιά σε άλλα οχήματα σε σχέση με τα συμβατικά.

Οι ειδικοί αναλυτές της ασφαλιστικής εταιρίας επισημαίνουν ότι ο κύριος λόγος για τη μεγαλύτερη συχνότητα ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η ικανότητά τους να επιταχύνουν με καταιγιστικούς ρυθμούς.

Διαβάστε ακόμη:

Τελεσίγραφο από Μόσχα: Άρση των κυρώσεων για να επανέλθει το φυσικό αέριο

Γιατί όλες οι τιμές παίρνουν την ανηφόρα – Τι συμβαίνει σε αέριο, αργό, μέταλλα και αγροτικά προϊόντα

Βρετανία: Η Λιζ Τρας είναι η νέα πρωθυπουργός