Στο 87% ανέρχεται το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών που πραγματοποιούν τις αγορές τους από διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα PayPal eCommerce Index 2022.

Το ποσοστό αυτό είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη καθώς υπερισχύει τόσο των Ιρλανδών, το 83% των οποίων κάνει διαδικτυακές αγορές από το εξωτερικό, όσο και των Ισραηλινών (79%) .

Όσον αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές, οι Έλληνες εκτιμούν κυρίως τις καλύτερες τιμές (56%), καθώς και την πρόσβαση σε μία πλουσιότερη γκάμα διαθέσιμων ειδών της προτίμησής τους (42%).

Επίσης, το 35% των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνουν ότι με αυτό τον τρόπο έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν νέα ενδιαφέροντα προϊόντα.

Αντίστοιχα, οι εγχώριες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης εμπνέονται σε μεγάλο βαθμό από την αυξανόμενη δημοτικότητα των ηλεκτρονικών αγορών στο εξωτερικό.

Περίπου οι 5 στις 6 πωλούν τα προϊόντα τους διασυνοριακά και, σύμφωνα με τις ενδείξεις, είναι πολύ πιθανό να αποκομίσουν σημαντικά κέρδη από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.

Σύμφωνα με την έρευνα της PayPal, το 2022, ήδη το 28% του συνολικού τζίρου τους προέρχεται από online παραγγελίες από χώρες του εξωτερικού.

Σε κάθε περίπτωση, εξακολουθούν να υφίστανται εμπόδια που παρεμποδίζουν ή καθυστερούν την ανάπτυξη αυτού του γεμάτου προοπτικές και πολλά υποσχόμενου μεριδίου της αγοράς.

Ένα από τα βασικά εμπόδια για την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ημέρες μας το οποίο χρήζει κατάλληλης αντιμετώπισης, σύμφωνα με την PayPal είναι ο καθοριστικός παράγοντας της ασφάλειας, ο οποίος αφορά την έλλειψη εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς ορισμένα marketplaces του εξωτερικού.

Σύμφωνα με την έρευνα τουλάχιστον το 41% των Ευρωπαίων αισθάνεται σήμερα πιο ασφαλές κάθε φορά που ψωνίζει από διεθνή καταστήματα, όπου διατίθεται η μέθοδος πληρωμής μέσω PayPal. Την πεποίθηση αυτή μοιράζονται περισσότεροι από τους μισούς, το 57% των Ελλήνων, το 51% των Ιρλανδών και το 43% των Ισπανών.

Διαβάστε ακόμη

Τα σενάρια για τις κινήσεις του Γκριμάλντι σε Κρήτη και Αδριατική

Ποδαρικό με νέες ανατιμήσεις έως 10% στο ράφι

«Βιοχαρτική ΑΒΕΕ»: Το τέλος της διαδρομής με το σφυρί για τη μονάδα στον Ασπρόπυργο