Διαμαρτυρία έξω από το υπ. Υγείας πραγματοποιούν εργαζόμενοι στα νοσοκομεία, στο πλαίσιο της στάσης εργασίας που πραγματοποιούν στην Αττική και της 24ωρης απεργίας στην περιφέρεια. Κλειστή είναι η οδός Αριστοτέλους.

Η ΠΟΕΔΗΝ κάνει λόγο για υποχρηματοδότηση και υποστελέχωση του ΕΣΥ και ζητάει μεταξύ άλλων, ισχυρή Δημόσια Υγεία και Πρόνοια, μονιμοποίηση συμβασιούχων, άρση αναστολών, «έξω οι εργολάβοι από τα νοσοκομεία», ένταξη στα ΒΑΕ, αύξηση μισθών και ανθυγιεινό επίδομα.

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία, «εφέτος το καλοκαίρι το προσωπικό είναι λιγότερο κατά 10.000 σε σχέση με πέρυσι (συνταξιοδοτήσεις, αποχωρήσεις, νοσήσεις, αναστολές εργασίας)», σημειώνοντας ότι «το εναπομείναν εξαντλημένο προσωπικό με περικοπές κανονικών αδειών και ρεπό επί δύο έτη, εφέτος, για τρίτο χρόνο, του χορηγούνται λίγες ημέρες κανονικής άδειας λόγω μεγάλων ελλείψεων προσωπικού».

Προσθέτει ότι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές των νοσοκομείων ξεπερνούν το 1 δισ. ευρώ και «αντί η κυβέρνηση να στελεχώσει και να χρηματοδοτήσει το Σύστημα, προωθεί την ιδιωτικοποίηση και τις απολύσεις. Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού εξαγγέλλονται αλλά ακόμη έως σήμερα δεν έχει ολοκληρωθεί καμία πρόσληψη μόνιμου υπαλλήλου» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Η ΠΟΕΔΗΝ αναφέρει ότι στις 30 Ιουνίου «απολύονται 6.000 εργαζόμενοι με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στις υπηρεσίες στήριξης καθαριότητας, φύλαξης, εστίασης» και «σταδιακά εγκαθίσταται εργολάβοι καλύπτοντας τα κενά που δημιουργούνται». Επίσης προσθέτει, ότι «τέλος Ιουλίου 7.000 εργαζόμενοι θα βρίσκονται σε αναστολή εργασίας, καθ’ ότι λήγουν τα πιστοποιητικά νόσησης, τα οποία έχουν καταργηθεί και βρίσκονται εν ισχύ μόνο για το υγειονομικό προσωπικό». Η ΠΟΕΔΗΝ αναφέρει ότι θα προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας εκ νέου και θα ζητήσει «την κατάργηση του μέτρου με βάση τα νέα επιδημιολογικά δεδομένα και την κατάργηση όλων των περιοριστικών μέτρων».

Διαβάστε ακόμη:

Νίκος Τσάκος: Η ΤΕΝ παρέλαβε το νεότευκτο shuttle tanker «Porto» (pics)

Φορέας Ακινήτων: Ποιοι μπορούν να αποκτήσουν τις πρώτες κατοικίες των ευάλωτων

Citigroup: Στο 50% η πιθανότητα ύφεσης στην παγκόσμια οικονομία