Το διαρκώς αυξανόμενο κόστος στις πρώτες ύλες, έχει αντίκτυπο και στην αυτοκινητοβιομηχανία, με πολλές εταιρείες να βλέπουν το κέρδος σε πολλά αυτοκίνητά τους να μηδενίζεται…

Αυτό έχει ήδη ως αποτέλεσμα την “εργοστασιακή” αύξηση σχεδόν όλων των αυτοκινήτων.

Όμως η εισβολή των Ρώσων στην Ουκρανία με το γαϊτανάκι των επιπτώσεων σε πρώτες ύλες στην ενέργεια (40% αύξηση του μεταφορικού κόστους) κ.λπ., θα αναγκάζουν πολλές εταιρείες να αυξήσουν μέχρι τα τέλη του χρόνου ακόμα περισσότερο τις τιμές των αυτοκινήτων τους.

Νομοτελειακά αυξάνονται και οι τιμές των μεταχειρισμένων τους…

Για του λόγου το αληθές, η Ford που ανέφερε επίσημα πως το κόστος των πρώτων υλών κάνει ασύμφορη την παραγωγή της Mach-E.

Η αναγνώριση του προβλήματος είναι ένα βήμα προς τη λύση του μεν αλλά από την άλλη, το τέλος της «κρίσης» αυτής, δεν είναι ορατό ακόμα.

Μιλώντας πρόσφατα στο Παγκόσμιο Συνέδριο Αυτοκινήτου της Deutsche Bank, ο οικονομικός διευθυντής της Ford, John Lawler, εκτός των άλλων είπε πως το αυξανόμενο κόστος στα υλικά, θα επηρεάσει τα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα της εταιρείας.

Φυσικά, σύμφωνα με το newsauto, η Ford δεν είναι η μόνη εταιρεία που αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα αλλά σε πρώτη φάση, είναι αυτή που μας έδωσε μια τάξη μεγέθους για να καταλάβουμε το πρόβλημα.

Η Mustang Mach-E, κοστίζει τώρα σχεδόν 24.000 ευρώ περισσότερα από ό,τι το Ford Edge που έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Μακροσκοπικά, την «ισορροπία» των εσόδων, υπάρχει ακόμα το περιθώριο να τη φέρνει σε μεγάλο ποσοστό η κερδοφορία που παρουσιάζουν τα συμβατικά ή υβριδικά αυτοκίνητα της κάθε εταιρείας, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει πως η λύση αυτή αυτό μπορεί να αποτελέσει τη λύση για πάντα.

Διαβάστε επίσης:

Ελληνοκύπριος επιχειρηματίας κάνει μόδα τα εναέρια ταξί που θα μας πηγαίνουν στα νησιά

Γεωργιάδης: Η ρήτρα αναπροσαρμογής θα αφαιρείται αυτόματα

Τουρισμός: Το 2022 θα είναι μία ακόμα δύσκολη χρονιά