Τον υψηλότερο ρυθμό αύξησης των πωλήσεων τα τελευταία 14 χρόνια εμφάνισε στο α’ 9μηνο η Nestle, η οποία διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της μια σειρά καταναλωτικών αγαθών, από KitKat και Nescafe έως Perrier και Nespresso.  

Η Νο.1 εταιρεία στον κλάδο της κατανάλωσης, παρουσίασε ενίσχυση των οργανικών πωλήσεων κατά 8,5% -το μεγαλύτερο ποσοστό από το 2008- με τα έσοδα να διαμορφώνονται στα 69,1 δισ. ελβετικά φράγκα στα πρώτα τρία τρίμηνα του 2022.  

Η αισθητή άνοδος του τζίρου, σύμφωνα με τους αναλυτές, αποδίδεται στην αναθεώρηση των τιμών πώλησης κατά 7,5%, με τη Nestle να μετακυλά στους πελάτες ένα μέρος του «τσιμπημένου» κόστους παραγωγής.  

«Η Nestle παρουσίασε ένα καλό αποτέλεσμα, καθώς οι πωλήσεις ξεπέρασαν τις προβλέψεις των αναλυτών, χάρη στην ικανότητα να “περάσουν” οι αυξήσεις στις τιμές, χωρίς να επηρεαστεί η ζήτηση» σχολίασε ο Κρις Μπέκετ, αναλυτής της Quilter Cheviot.  

Μάλιστα, μόνο στο γ’ τρίμηνο του 2022, τα οργανικά έσοδα διευρύνθηκαν κατά 9,3%, κάτι που αποδεικνύει ότι οι τιμές στα προϊόντα της εταιρείας συνεχίζουν να αυξάνονται. Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε ότι τον Σεπτέμβριο ο πληθωρισμός στις χώρες της Ευρωζώνης εκτοξεύθηκε στο 9,9%, στο Ηνωμένο Βασίλειο στο 10,1% και στις ΗΠΑ στο 8,2%.  

Ως απόρροια των παραπάνω θετικών οικονομικών μεγεθών, η διοίκηση της πολυεθνικής έσπευσε να τροποποιήσει  επί τα βελτίω τις εκτιμήσεις για τα αποτελέσματα του 2022, προεξοφλώντας οργανική ανάπτυξη 8% για το σύνολο του έτους.  

«Πετυχαίνουμε ισχυρή οργανική ανάπτυξη, ενόσω συνεχίζουμε να προσαρμόζουμε τις τιμές με υπευθυνότητα» τόνισε ο εκτελεστικός διευθυντής της Nestle, Μαρκ Σνάιντερ. «Το αβέβαιο οικονομικό περιβάλλον αποτελεί πηγή ανησυχίας για πολλούς ανθρώπους και επηρεάζει την αγοραστική τους δύναμη. Γι’ αυτό εμείς διατηρούμε τις προσιτές τιμές στα προϊόντα, λαμβάνοντας υπόψη το συμφέρον όλων των μετόχων».  

Διαβάστε επίσης

Το… καπάρο επιστροφή στο Ελληνικό, το Ion Group για την Τράπεζα Πειραιώς, η Dimand για την ΕΠΟ και οι μετοχές του Ιβάν

Dialectica: Από την αγωνία του Grexit το 2015 στο όνειρο του Nasdaq

Δεκάδες πλοία LNG συνωστίζονται σε ευρωπαϊκά λιμάνια και δεν μπορούν να ξεφορτώσουν