Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ που ανησυχούν για την πορεία του πληθωρισμού και περιορίζουν τις αγορές ρούχων, προτρέπουν τους εμπόρους λιανικής να μειώσουν τις τιμές τους, προκειμένου να διαθέσουν τα αποθέματά τους.

Η αλυσίδα καταστημάτων λιανικής Gap, ήταν η τελευταία που ανέφερε μια βουτιά στις πωλήσεις ρούχων για το δεύτερο τρίμηνο, ανακοινώνοντας χθες ότι οι καθαρές πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 8% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, στα 3,86 δισεκατομμύρια δολάρια.

Μέσα στον Αύγουστο, οι διοικήσεις των αμερικανικών κολοσσών Walmart και Target πρόσφεραν μεγάλες εκπτώσεις και μειώσεις τιμών στα είδη ρουχισμού.

Η Gap “αναλαμβάνει δράση για τη διαδοχική μείωση των αποθεμάτων της, αλλά και την αναπροσαρμογή των συλλογών μας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των καταναλωτών που αλλάζουν,” ανέφερε σε μία ανακοίνωσή της η Κατρίνα Οκόνελ, υπεύθυνη οικονομικών της Gap Inc.

Οι μεγάλες εκπτώσεις στα είδη ρουχισμού, κυρίως στα Old Navy μειώνουν τα περιθώρια κέρδους της εταιρίας. Τα καταστήματα Old Navy δεν μπορούν να πωλήσουν συγκεκριμένα μεγέθη και στιλ, ενώ η Gap προσπαθεί να προωθήσει την ισορροπημένη διάθεση συγκεκριμένων ειδών ρουχισμού, ανάλογα με τη ζήτηση από τους καταναλωτές, σύμφωνα με την Οκόνελ.

Διαβάστε ακόμη

«Καμπάνα» φόρου 400 εκατ. ευρώ στα υπερκέρδη των παρόχων ενέργειας

ΔΕΣΦΑ: Μετρά πληγές μετά την κυβερνοεπίθεση – Σταδιακά η επιστροφή στην κανονικότητα

Ένα νέο 5άστερο στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας από τον όμιλο Νικολαΐδη της Atlantica