Με ένα εντυπωσιακό μουσείο παγωτού που ανοίγει σήμερα τις πόρτες του στις Σέρρες και ένα νέο επενδυτικό πλάνο ύψους 30 εκατ. ευρώ που φιλοδοξεί να επεκτείνει περαιτέρω το εξαγωγικό προφίλ της που ήδη βρίσκεται σε επίπεδα ρεκόρ, η ΚΡΙ ΚΡΙ γιορτάζει τα 70 χρόνια απ’ την ίδρυση της.

Σε ειδική παρουσίαση που πραγματοποίησε χθες ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Παναγιώτης Τσινάβος, έγιναν τα αποκαλυπτήρια του πρώτου Θεματικού Πάρκου «Εργοστάσιο Παγωτού». Το «Εργοστάσιο Παγωτού», ένα φιλόξενο και βιωματικό πάρκο και μουσείο παγωτού, αποτελεί έναν ειδικά σχεδιασμένο χώρο 2.000 τ.μ., τμήμα ενός καθαρά σύγχρονου βιομηχανικού χώρου, όπου οι επισκέπτες θα ξεναγούνται σε έξι διαφορετικές αίθουσες ταξιδεύοντας στον χρόνο, ανακαλύπτοντας τα μυστικά του παγωτού, την ιστορία αλλά και την εξέλιξή του, ενώ στο τέλος, θα έχουν την ευκαιρία να παρασκευάζουν και να δοκιμάζουν τη δική τους αγαπημένη γεύση στο εργαστήρι παγωτού.

Στόχος της Κρι Κρι με τη δημιουργία του Θεματικού Πάρκου είναι να προσφέρει στην πόλη των Σερρών έναν νέο επισκέψιμο προορισμό που μπορεί να συγκεντρώσει ενδιαφέρον και κόσμο όχι μόνο απ’ τις όμορες πόλεις και νομούς αλλά και τους τουρίστες απ’ τα Βαλκάνια που κατακλύζουν κατά τους θερινούς μήνες τις ακτές της Β. Ελλάδας.

Το «Εργοστάσιο Παγωτού» έστησε η εταιρεία Dream Workers, η εταιρεία που δημιούργησε την »Ονειρούπολη» Δράμας, το «Μύλο των Ξωτικών» στα Τρίκαλα κα. Μάλιστα ο επικεφαλής της κ. Γρηγόρης Αβανίδης εκτίμησε ότι η κίνηση της ΚΡΙ ΚΡΙ να δημιουργήσει το πρώτο θεματικό πάρκο σε βιομηχανικό χώρο αναμένεται να ανοίξει μία νέα αγορά.

 

Στα 70 χρόνια της η ΚΡΙ ΚΡΙ κατάφερε να εξελιχθεί σε μία κατεξοχήν εξωστρεφή επιχείρηση, όπου αντλεί πάνω απ’ το 50% των εσόδων της απ’ το εξωτερικό καθώς επίσης και να αποτελεί σήμερα το Νο1 παραγωγό γιαουρτιού στην Ελλάδα, μιας που πέραν του μπραντ της παράγει περίπου το 50% των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στη χώρα, ενώ για μία ακόμα χρονιά το brand της βρίσκεται στη δεύτερη θέση σε πωλήσεις παγωτού στην ελληνική αγορά.

Σε αυτό το πλαίσιο κινήθηκε και το 2023, καταγράφοντας ισχυρή διψήφια αύξηση των πωλήσεών της, οι οποίες αναμένεται να ξεπεράσουν τα 210 εκατ. ευρώ. Τα EBIT αναμένεται να κλείσουν στα 41 εκατ. ευρώ. Μάλιστα στο πρώτο δίμηνο του 2024, όπως είπε ο κ. Τσινάβος, η εταιρεία κινείται με διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία προχώρησε σε μείωση τιμών τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στο εξωτερικό.

Η ανάπτυξη αυτή, όπως έχει συμβεί καθόλη τη διάρκεια της περασμένης δεκαετίας, στηρίζεται στις εξαγωγές, που βρίσκονται σε νέα επίπεδα ρεκόρ. Εκεί, όπως τόνισε ο κ. Τσινάβος βρίσκεται και το μέλλον της εταιρείας. Ένα μέλλον, το οποίο θα κληθούν να διαχειριστούν τα παιδιά του, Γιώργος και Νατάσα, τα οποία τα τελευταία χρόνια βρίσκονται δίπλα του στα της εταιρείας.

 

 

Σημειωτέον πως λίγο πάνω από το 50% του τζίρου της Κρι Κρι ήδη προέρχεται από εξαγωγές, με την εταιρεία να έχει παρουσία σε 42 χώρες και 5.500 σημεία πώλησης στα Βαλκάνια. Η μέση ανάπτυξη που έχουν καταγράψει οι εξαγωγές της ΚΡΙ ΚΡΙ την τελευταία δεκαετία ήταν της τάξεως του 23%. Οι μεγαλύτερες αγορές είναι η Ιταλία (37%) και η Αγγλία (36%).

Νέες επενδύσεις

Προκειμένου να επεκτείνει το αποτύπωμα της στο εξωτερικό η ΚΡΙ ΚΡΙ ετοιμάζει ένα νέο γύρο επενδύσεων, το οποίο θα προστεθεί στις επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ που έχουν πραγματοποιηθεί απ’ το 2014.

Το νέο πλάνο, συνολικού ύψους 30 εκατ. ευρώ αναμένεται να ενισχύσει τις υποδομές της σεραϊκής βιομηχανίας. Οι νέες επενδύσεις περιλαμβάνουν θάλαμο συντήρησης, επέκταση της παραγωγής παγωτού, νέες μηχανές για το frozen yogurt, που θα αποτελέσει και την «αιχμή» για περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας στο εξωτερικό. Επίσης θα βοηθήσουν στην επέκταση παραγωγής γαλακτοκομικών, νέες αποθήκες και φυσικά το »μουσείο παγωτού».

Τέλος, η ΚΡΙ ΚΡΙ σήμερα απασχολεί περισσότερους από 600 εργαζόμενους, ενώ μόνο το 2023 προχώρησε σε 100 νέες προσλήψεις.

Διαβάστε ακόμη 

Πλειστηριασμοί: Το ημιτελές hotel στην Κύθνο και το εμπορικό κέντρο στην Αργυρούπολη (pics)

London Institute for Healthcare Engineering: Προσκλητήριο για συνέργειες με ελληνικές εταιρείες (pics)

Eurogroup: 6 μήνες «φωτιά» για τους δημοσιονομικούς στόχους του 2025

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ