Μεγάλη ωφελημένη από τις πρόσφατες αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών φαίνεται ότι είναι η McDonald’s, η οποία για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο κατέγραψε σημαντική αύξηση της κίνησης στα καταστήματά της.

Κι αυτό αποδίδεται κατά κύριο λόγο στον πληθωρισμό, καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν το φθηνότερο fast-food έναντι των ακριβότερων εστιατορίων.   

Είναι ενδεικτικό ότι στο δ’ τρίμηνο του 2022, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 1,9 δισ. δολάρια ή 2,59 δολάρια/μετοχή έναντι 2,18 δολαρίων/μετοχή το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021. Οι αναλυτές, από την πλευρά τους, περίμεναν κέρδη 2,45 δολαρίων/μετοχή. 

Την ίδια ώρα, τα έσοδα καθορίστηκαν σε 5,93 δισ. δολάρια, υπερβαίνοντας κατά σχεδόν 300 εκατ. δολάρια τον στόχο των ειδικών.  

Στην αμερικανική αγορά, οι υψηλότερες τιμές και η μεγαλύτερη ζήτηση οδήγησαν σε ενίσχυση των πωλήσεων κατά 10,3% (εκτίμηση για 8,1%). Στο εξωτερικό, παράλληλα, οι πωλήσεις ανήλθαν στο +12,6%, χάρη στις ισχυρές επιδόσεις σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Γαλλία. Στην Κίνα, αντίθετα, οι επιδόσεις ήταν απογοητευτικές, λόγω των περιοριστικών μέτρων. 

Όσον αφορά το 2023, η McDonald’s προβλέπει τη λειτουργία 1.900 νέων καταστημάτων.  

Διαβάστε επίσης

Η «κυβέρνηση λεκές» και τα… δύο γεύματα, η μάχη του Μαρκόπουλου, ο Μεγάλου, τα stress test και ο Γκραμένια

Ασπασία Λεβέντη: Στο σφυρί διαμέρισμα αξίας €2,7 εκατ. στην Ηρώδου Αττικού για €100.000 (pics)

Γιατί το Napul’è είναι το κορυφαίο ιταλικό εστιατόριο στην Αθήνα