Έχασαν τις εκτιμήσεις τα αποτελέσματα τριμήνου της Starbucks, καθώς η μειωμένη ζήτηση επισκίασε κέρδη και έσοδα.

Εντονότερο ήταν το πλήγμα που υπέστησαν τα καταστήματα της Starbucks στην Κίνα – τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για την εταιρεία. Ο απερχόμενος CEO της εταιρείας Howard Schultz τόνισε ότι περισσότερα από 1.800 εκ των 6.090 καταστημάτων της παρέμειναν κλειστά στη διάρκεια της μεγάλης έξαρσης του τελευταίου κύματος του κορωνοϊού.

Τα κέρδη ανά μετοχή έφτασαν τα 75 σεντς, έναντι εκτιμήσεων για 77 σεντς (σύμφωνα με τους αναλυτές της Refinitiv).

Τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 8,71 δισ. δολ., έναντι προβλέψεων για 8,78 δισ. δολ.

Σε παγκόσμιο επίπεδο οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 5%, ενώ ειδικά στις ΗΠΑ ενισχύθηκαν κατά 10%. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι πελάτες αγόρασαν δωροκάρτες ακίας 3,3 δισ. δολ. στη διάρκεια των διακοπών.

Στις υπόλοιπες αγορές – εκτός ΗΠΑ – οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 13%, υπό την πίεση από τις επιδόσεις της Κίνας.

Σημειωτέον πάντως ότι στην Κίνα οι πωλήσεις έχουν ξεκινήσει να βελτιώνονται: Τη στιγμή που τον Δεκέμβριο γνώριζαν «βουτιά» κατά 42%, τον Δεκέμβριο οι απώλειες περιορίστηκαν στο 15%.

 

Διαβάστε ακόμη

Πώς και γιατί το Ζάναξ έγινε το εθνικό μας αγχολυτικό – Μια ιστορία που έγινε φαινόμενο

Γιατί είναι σπουδαίος ο πίνακας “Les Joueurs de cartes” του Πολ Σεζάν, των 250 εκατ. δολαρίων

Τι φέρνει η είσοδος της Intracom στην Κλουκίνας Λάππας