Νέα στοιχεία από τη Διεθνή Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές (ITF) δείχνουν ότι υπήρξε μια ανησυχητική αύξηση του αριθμού των εγκαταλελειμμένων από τις εταιρείες τους ναυτικών το 2023.

Αναφέρθηκαν συνολικά 132 εγκαταλείψεις, δηλαδή 13 περισσότερες από ό,τι το 2022 – αύξηση 10,92%. Η συντριπτική πλειονότητα των αναφορών αυτών (129) έγιναν από την ITF.

Επιπλέον, η ITF αναφέρει ότι έχει λάβει περισσότερα από 10,9 εκατομμύρια δολάρια σε οφειλόμενους μισθούς από 60 από αυτά τα πλοία μέχρι στιγμής. Το τελικό ποσό θα ξεπεράσει τα 12,1 εκατ. δολάρια, καθώς οι υποθέσεις χρειάζονται χρόνο για να επιλυθούν ενώ και άλλοι ναυτικοί εμφανίζονται, αυξάνοντας έτσι το ποσό των ανακτήσιμων μισθών.

Σύμφωνα με τη Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας του 2006 (“MLC”), οι ναυτικοί θεωρούνται εγκαταλελειμμένοι εάν ο πλοιοκτήτης δεν καλύπτει το κόστος του επαναπατρισμού των ναυτικών, ή τους έχει αφήσει χωρίς την απαραίτητη συντήρηση και υποστήριξη, ή έχει με άλλο τρόπο μονομερώς διακόψει τους δεσμούς μαζί τους, συμπεριλαμβανομένης της μη καταβολής των συμβατικών μισθών των ναυτικών για περίοδο τουλάχιστον δύο μηνών.

 

«Οι ναυτικοί και οι οικογένειές τους πληρώνουν το υπέρτατο τίμημα για την απληστία και τη μη συμμόρφωση των πλοιοκτητών, υπομένοντας τις απάνθρωπες συνέπειες ενός συστήματος που θέτει σε κίνδυνο την ευημερία, την αξιοπρέπεια και τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματά τους», δήλωσε ο Steve Trowsdale, Συντονιστής Επιθεωρητών της ITF.

Διαβάστε ακόμη

Το κρυφτούλι των Σπετσών, η γρίπη και ένα (μυστήριο) σενάριο για τα ομόφυλα, το νέο στόρι της ΔΕΗ, το πάρτι με τα mezzanine και ο πόλεμος στα telecoms

Τράπεζες: «Overbooked» στο συνέδριο της JP – Τα ραντεβού που έχουν κλειστεί με την ελίτ των επενδυτικών κεφαλαίων

Η Big Day της ΔΕΗ στο Λονδίνο – Αποκαλυπτήρια για το στρατηγικό πλάνο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ