Ναυτιλία

Attica Group: Συμφωνία ναυπήγησης 3 Catamaran για Αργοσαρωνικό κόστους €21 εκατ.

  • Μηνάς Τσαμόπουλος


Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο Όμιλος «τα πλοία θα έχουν μέγιστη ταχύτητα 34 κόμβων, ολικό μήκος 36 μέτρα, πλάτος 9,7 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 150 επιβατών»

Σε δύσκολες οικονομικά εποχές η Attica Group τολμά και επενδύει στην ακτοπλοία. Πιο συγκεκριμένα υπέγραψε συμφωνία για τη ναυπήγηση τριών υπερσύγχρονων πλοίων τύπου Aero Catamaran με το ναυπηγείο Brødrene Aa της Νορβηγίας. Μετά από πολλά χρόνια η ελληνική ακτοπλοϊα θα αποκτήσει νεότευκτα και υπερσύγχρονα πλοία. Θα δρομολογηθούν στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, αντικαθιστώντας παλαιότερης τεχνολογίας πλοία του Ομίλου στους συγκεκριμένους προορισμούς.

Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 21 εκατ. ευρώ και θα καλυφθεί από ίδια κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό. Η κατασκευή των τριών νέων πλοίων θα ξεκινήσει αμέσως μετά την υπογραφή της δανειακής σύμβασης και η παράδοση των πλοίων αναμένεται εντός του πρώτου τετραμήνου του 2022.

Τα νέα, τελευταίας τεχνολογίας και σύγχρονης αισθητικής πλοία έχουν σχεδιαστεί με καινοτόμα χαρακτηριστικά που αναβαθμίζουν πλήρως τις προσφερόμενες υπηρεσίες, παρέχοντας στους πάνω από 3 εκατομμύρια επιβάτες που διακινούνται ετησίως στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, μια νέα και μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία.

Παράλληλα, με τη δρομολόγησή τους θα αυξηθεί η μεταφορική ικανότητα για τους προορισμούς του Αργοσαρωνικού και θα μειωθεί ο χρόνος ταξιδιού, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για την περαιτέρω οικονομική ανάπτυξη των νησιών και των τοπικών κοινωνιών.

Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο Όμιλος «τα πλοία θα έχουν μέγιστη ταχύτητα 34 κόμβων, ολικό μήκος 36 μέτρα, πλάτος 9,7 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 150 επιβατών, ενώ η εσωτερική διαρρύθμιση και γενικότερα ο πρωτοποριακός σχεδιασμός τους στοχεύουν στο να προσφέρουν στον επιβάτη υψηλού επιπέδου ανέσεις και υπηρεσίες.

Ενδεικτικά:

  • άνετο ταξίδι ακόμα και σε συνθήκες υψηλού κυματισμού, που διασφαλίζουν οι καινοτομίες τόσο στη γάστρα του σκάφους, όσο και στα συστήματα πλοήγησης,
  • ευρύχωρους χώρους ενδιαίτησης επιβατών με μεγάλα παράθυρα για πλήρη θέα και άπλετο φυσικό φωτισμό,
  • ψηφιακές ευκολίες για συνεχή επικοινωνία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού,
  • αποθήκευση αποσκευών πάνω από τα καθίσματα αλλά και σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους,
  • ειδική μέριμνα για τη διευκόλυνση επιβατών με περιορισμένη κινητικότητα,
  • χώρους για τη μεταφορά ποδηλάτων,
  • υψηλών προδιαγραφών χώρους για μεταφορά κατοικίδιων.

Η επένδυση στα πλοία τύπου Aero Catamaran συμβάλλει καθοριστικά στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και στη σταδιακή μετάβαση σε μια πιο πράσινη και ανταγωνιστική οικονομία, μέσω, μεταξύ άλλων, της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου και των μειωμένων εκπομπών αέριων ρύπων λόγω ελαφρύτερου υλικού κατασκευής των πλοίων (carbon fibre) καθώς και της εγκατάστασης φωτοβολταϊκών μονάδων (solar panels), οι οποίες θα καλύπτουν τις ανάγκες φωτισμού και ηλεκτροδότησης των ξενοδοχειακών υπηρεσιών των πλοίων» και προσθέτει:

«Με την επένδυση αυτή η Attica Group υλοποιεί τον επιχειρηματικό της σχεδιασμό, με προσεκτικά βήματα, προκειμένου να ενισχύσει τον ηγετικό της ρόλο και να ανταποκριθεί στις αυξημένες διεθνείς απαιτήσεις του κλάδου. Επιβεβαιώνει στην πράξη, για μία ακόμη φορά, τη διαχρονική δέσμευσή για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της στην ελληνική ακτοπλοΐα, τη βέλτιστη εξυπηρέτηση και υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών, καθώς και την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας. Επιπλέον, το σημαντικό ύψος της επένδυσης, σε μία περίοδο με έντονες τις οικονομικές δυσχέρειες εξαιτίας της παγκόσμιας κρίσης από την πανδημία, αποτελεί αδιάψευστη επιβεβαίωση της μακροπρόθεσμης στρατηγικής του Ομίλου για βιώσιμη ανάπτυξη και ταυτόχρονα έμπρακτη συμβολή στον εθνικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας.»

Διαβάστε ακόμη:

Εθνική Τράπεζα: Ανοίγει τα χαρτιά της για την Εθνική Ασφαλιστική

Ελλάκτωρ: Οι προκλήσεις και τα ερωτήματα της επόμενης μέρας

Νέα «βουτιά» στο Χρηματιστήριο – Αρνητικό το κλίμα και στην Ευρώπη