Όλο και περισσότερες πλοιοκτήτριες εταιρείες τολμούν να δώσουν παραγγελίες νεότευκτων πλοίων που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα. Η ναυτιλιακή κοινότητα δεν εφησυχάζει και συνεχίζει να επενδύει στην έρευνα για τον πιο αποδοτικό και οικολογικό τρόπο επίτευξης των στόχων μηδενικών εκπομπών.

Την ίδια ώρα όμως από το Όσλο, στο συνέδριο της Capital Link που διενεργήθηκε στο πλαίσιο της ναυτιλιακής έκθεσης Nor-Shipping 2023 ο Γιώργος Οικονόμου, ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους διεθνώς Έλληνες πλοιοκτήτες ο οποίος τρέχει ναυπηγικό πρόγραμμα 29 πλοίων, εκ των οποίων 20 φορτηγά και εννέα δεξαμενόπλοια, έδωσε την δική του άποψη για το θέμα της χρήσης εναλλακτικών καυσίμων,

Ειδικότερα, ο Γιώργος Οικονόμου επεσήμανε: «Το LNG είναι η προφανής λύση. Στον όμιλο όλα τα πλοία της TMS χρησιμοποιούν συμβατικά καύσιμα, πετρέλαιο. Βεβαίως έχουμε λάβει όλα τα περιβαλλοντικά μέτρα τοποθετώντας scrubbers. Ο χρονικός ορίζοντας που υπολογίζω ότι έχουμε μπροστά μας είναι 5-7 χρόνια” και συμπλήρωσε:

“Άρα, όταν χρειαστεί έχουμε τον χρόνο να το γυρίσουμε σε άλλο καύσιμο και κατά προτίμηση σε LNG, τουλάχιστον σε πρώτη φάση. Όλα τα πλοία που έχουμε παραγγείλει για ναυπήγηση θα λειτουργούν με συμβατικά καύσιμα. Είναι συνολικά 29, εκ των οποίων 20 φορτηγά και εννέα δεξαμενόπλοια”.

Ο Γιώργος Οικονόμου για τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση τόνισε:

«Είτε διαφωνεί κανείς, είτε συμφωνεί, θα πρέπει να προσαρμοστεί στους νέους κανονισμούς όταν τεθούν σε ισχύ. Θα είναι πολύπλοκοι και θα πρέπει οι εταιρείες να κάνουν πολλή δουλειά. Και θα την κάνουμε».

Διαβάστε ακόμη

Πώς το ελληνικό Δημόσιο μπαίνει δυνατά στο real estate για γραφεία στην Αθήνα

Σόρος τέλος, ζήτω ο… Σόρος: Ο διάδοχος, η Ελλάδα, η Ρωσία και η επόμενη ημέρα

Ντίνο Μπέκης (Qualcomm): Να δημιουργήσουμε έναν τεράστιο τεχνολογικό κόμβο στην Ελλάδα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ