Καθώς πλησιάζει η 5η Δεκεμβρίου, μένει να φανεί πώς θα προσαρμοστεί η αγορά υγρών καυσίμων στις κυρώσεις της Ε.Ε. για το ρωσικό πετρέλαιο. Το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ και η Ε.Ε., κόμβοι πολλών ναυτασφαλιστικών εταιρειών, δεν θα επιτρέψουν την ασφαλιστική κάλυψη πλοίων που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο.

Ενώ όμως οι κύριες ασφαλιστικές εταιρείες θα παραμείνουν σύμφωνες με τις κυρώσεις, υπάρχουν αρκετές μικρότερες οντότητες στην Ασία που θα προσπαθήσουν να καλύψουν το κενό.

Υπάρχουν αρκετοί ασφαλιστικοί πάροχοι στην Κίνα, οι οποίοι θα ήταν πρόθυμοι να προσφέρουν ασφαλιστικές υπηρεσίες σε ρωσικά φορτία και μάλιστα σε μικρότερα ποσά από το συνηθισμένο. Αναλυτές λένε ότι, εκτός από την ασφαλιστική λύση που θα παρασχεθεί στα ρωσικά φορτία, δεν θα επιβραδύνουν την προσφορά ρωσικού πετρελαίου.

“Η Ρωσία έχει ήδη αναδειχθεί ως ο μεγαλύτερος προμηθευτής αργού πετρελαίου στην Ινδία, πολύ μακριά από την προπολεμική εποχή, όταν είχε μόλις και μετά βίας παρουσία στο καλάθι εισαγωγών της Ινδίας, ενώ τα κινεζικά διυλιστήρια προτιμούν σαφώς το φθηνό ρωσικό αργό πετρέλαιο έναντι του πετρελαίου της Βραζιλίας για μεγάλες αποστάσεις, έχοντας αντικαταστήσει το 2022 σχεδόν 50 εκατομμύρια βαρέλια εισαγωγών βραζιλιάνικου πετρελαίου με την ίδια ποσότητα ρωσικού πετρελαίου” επισημαίνουν οι αναλυτές του ναυλομεσιτικού οίκου Xclusiv Shipbrokers.

Διαβάστε ακόμη

Μπορεί να σας έχει «μπλοκάρει» η εφορία και να μην το ξέρετε

Το Πρωθυπουργικό stop στην Αλεξανδρούπολη, τα (μη) νέα για τις υποκλοπές, ο Μασούτης, ο Κρητικός και τα μικρά σούπερ μάρκετ, τα σπίτια του Ελληνικού και η Αρχαιολογία 

Αλλάζουν όλα για τις μισθώσεις τύπου Airbnb – Οι προτάσεις και οι αντιδράσεις της αγοράς