Το νεότευκτο υπερδεξαμενόπλοιο – VLCC, «Antonis I.Angelicoussis» χωρητικότητας 320.500 τόνων παρέλαβε η Maran Tankers, ο βραχίονας δεξαμενόπλοιων του Ομίλου. Το πλοίο είναι εγγεγραμμένο στο ελληνικό νηολόγιο, ένα ακόμη πλοίο του ομίλου που έχει τον συντριπτικά μεγάλο αριθμό πλοίων του υπό ελληνική σημαία.

Το πλοίο θα μπορεί (ready) να καίει ως καύσιμο LNG ή αμμωνία.

H εταιρεία έχει σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα για την κατασκευή άλλων τριών VLCC αδελφών αυτού που παρέλαβε, Μέσα στον Ιανουάριο αναμένεται να παραλάβει το «Maria I.Angelicoussis», τον Μάρτιο του 2023 το «Maran Danae» και τον Ιούνιο του 2023 το «Μaran Dione».

Ο στόλος της εταιρείας έχει στο νερό 53 πλοία εκ των οποίων 38 είναι VLCC, 14 suezmax και ένα Aframax. Στα 43 από αυτά είναι υψωμένη η ελληνική σημαία, ποσοστό 81,1%.

Τον περασμένο Νοέμβριο η Maran Dry Management Inc. η εταιρεία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου του διακεκριμένου ομίλου υπέγραψε συμφωνία για την από κοινού ανάπτυξη νέου προγράμματος (Joint Development Project), με τον ιταλικό νηογνώμονα RINA και το ναυπηγικό γραφείο σχεδίασης SDARI στην Κίνα.

Η συμφωνία προβλέπει τη ναυπήγηση ενός καινούργιου πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου το οποίο θα επιτυγχάνει τους στόχους του ΙΜΟ 2050 με μια καινοτόμο λύση καυσίμου χρησιμοποιώντας υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) και υδρογόνο, το οποίο θα παράγεται όταν και όσο χρειάζεται, πάνω στο πλοίο.

Διαβάστε ακόμη

HELLENiQ ENERGY: Πώς πρωταγωνιστεί και στη νέα εποχή ενέργειας

ΥΠΕΝ: Παράταση ισχύος της ΑΕΠΟ του αγωγού Αμπελιά – Καρδίτσα – Τρίκαλα

Στο στόχαστρο του Κατάρ οι Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Λίβερπουλ και Τότεναμ