Την ώρα που οι τιμές σε βενζίνη και πετρέλαιο κίνησης ανεβαίνουν διαρκώς, ολοένα και περισσότεροι οδηγοί στρέφονται στην ηλεκτροκίνηση προκειμένου να περιορίσουν το κόστος των μετακινήσεων.

Ωστόσο, τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι σχεδόν στη διπλάσια τιμή από τα συμβατικά και τη διαφορά αυτή έρχεται να καλύψει σε μεγάλο βαθμό ο δεύτερος κύκλος επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», που ξεκινά αυτόν τον μήνα.

Το ύψος της επιδότησης

Η επιδότηση ανεβαίνει στις 8.000 ευρώ για την αγορά νέου ηλεκτρικού συν 1.000 ευρώ αν ταυτόχρονα αποσυρθεί το παλιό ρυπογόνο ΙΧ και άλλα 500 ευρώ αν κάποιος πάρει και φορτιστή για το σπίτι.

Ποια οχήματα επιδοτούνται

Επιδοτούνται επίσης τα ηλεκτρικά δίκυκλα και τα τρίκυκλα με 3.000 ευρώ τα ηλεκτρικά ποδήλατα με 800€ και η αγορά δεύτερης μπαταρίας με 300ευρώ.

Με πρόσφατητου δήλωσή του στον ΣΚΑΙ, ο υπουργός Ενέργειας Κώστας Σκρέκας καλεί όλους τους ενδιαφερόμενους να εξετάσουν τον 2ο κύκλο του Κινούμαι Ηλεκτρικά.

«Στο νέο κύκλο «Κινούμαι Ηλεκτρικά» επιδοτούμε με 9.000€ την αντικατάσταση ενός παλιού συμβατικού για να δώσουμε σε όλους τους συμπολίτες μας τη δυνατότητα να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό για να μειώσουμε το κόστος αλλά και για το περιβάλλον.

Οι καταναλωτές ωστόσο παραμένουν επιφυλακτικοί με την ηλεκτροκίνηση κυρίως λόγω των λίγων σταθμών φόρτισης. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που στη χώρα μας πωλούνται πολύ λιγότερα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα – σε σχέση με το εξωτερικό.

«Είμαστε στις τελευταίες θέσεις των υπόλοιπων κρατών μελών της ΕΕ οι ταχυφορτιστές δεν υπάρχουν σε πολλά σημεία του οδικού δικτύου», δήλωσε ο Πρόεδρος Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων, Κωνσταντίνος Κυράτσος.

Τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πάντως παραδίδονται πολύ γρηγορότερα από τα συμβατικά – σε λίγους μήνες, όταν ένα νέα αυτοκίνητο που καίει βενζίνη για παράδειγμα, παραδίδεται σε έως και 18 μήνες.

Διαβάστε ακόμα:

Κατανάλωση και επενδύσεις έδωσαν «καύσιμα» στο ΑΕΠ – Ισχυρή ανάπτυξη 7% στο α’ τρίμηνο

Σταϊκούρας: Η ελληνική οικονομία διατηρεί ισχυρή δυναμική

Στα 11,3 δισ. ευρώ το εμπορικό έλλειμμα της Ελλάδας στο πρώτο 4μηνο του 2022