Ο αντιπρόεδρος του ΑΔΜΗΕ, Ιωάννης Μάργαρης, μίλησε για τον ενεργειακό μετασχηματισμό της χώρας στο συνέδριο «Ελλάδα 2030, Οικονομία και Ανάπτυξη»
Επενδυτικό πρόγραμμα 7,7 δισ. ευρώ έως το 2034 υλοποιεί ο ΑΔΜΗΕ, δίνοντας έμφαση στις ηλεκτρικές διασυνδέσεις, την ενεργειακή ασφάλεια και τη χρηματοδότηση στρατηγικών έργων σε Ελλάδα και Ανατολική Μεσόγειο
Σημείωσε πως η Ελλάδα τα έχει πάει πολύ καλύτερα στη διείσδυση μονάδων ΑΠΕ και στην ανάπτυξη του συστήματος δικτύων μεταφοράς από ότι κανείς θα περίμενε, συμπληρώνοντας ωστόσο ότι χρειάζονται παρεμβάσεις για την εξισορρόπηση ζήτησης και προσφοράς
Ο ΑΔΜΗΕ έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει δίκτυα και να προωθήσει νέα projects ανέφερε στο 1ο ενεργειακό συνέδριο του Ελληνογαλλικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου ο Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής Τεχνολογίας, Ανάπτυξης Συστήματος και Στρατηγικής του Οργανισμού
Θετική εξέλιξη η ρυθμιστική θωράκιση του ΑΔΜΗΕ, τόνισε ο αντιπρόεδρός του και Γενικός Διευθυντής Τεχνολογίας, Ανάπτυξης Συστήματος και Στρατηγικής, κατά την ομιλία του στο 6o Power & Gas Forum
Με «μάσκα» οξυγόνου τα νέα έργα - Αλλάζει το πλαίσιο της χορήγησης όρων σύνδεσης-Πώς επηρεάζει τα business plan των επενδυτών
Με βάση και τους ενεργειακούς στόχους που έχουν τεθεί για το 2030, σήμερα λείπουν 3 - 4 εκατομμύρια έμπειρων εξειδικευμένων εργαζομένων συνολικά στην Ευρώπη δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Δ.Σ. του ΑΔΜΗΕ, κ. Ι. Μάργαρης στο συνέδριο «Δημογραφικό 2024 - Εθνική Προτεραιότητα»
«Ο μόνος τρόπος για να μειώσουμε το κόστος προμήθειας είναι να αναπτύξουμε δίκτυα τα οποία άλλωστε απαιτούνται στο πλαίσιο της πράσινης μετάβασης», ανέφερε χαρακτηριστικά.
ΦΟΡΤΩΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ