Τις εκτιμήσεις για τις πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη υποβαθμίζει η Volkswagen, διαπιστώνοντας ότι το υψηλό ενεργειακό κόστος ήδη έχει αρνητικό αντίκτυπο στη ζήτηση για «πράσινα» Ι.Χ. 

«Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων εξακολουθούν να αυξάνονται, αλλά έχουν βγει εκτός τροχιάς» δήλωσε ο Τόμας Σμολ, επικεφαλής του τμήματος EV στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Κατά τον ίδιο, η ζήτηση στη Γηραιά Ήπειρο θα ανακάμψει μόνο σε μεσο-μακροπρόθεσμο επίπεδο. 

Οι εν λόγω δηλώσεις πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο ανακοίνωσης μιας νέας επένδυσης στον τομέα των υποδομών φόρτισης στην Ιταλία, μαζί με την Enel Group, με στόχο τη δημιουργία ενός δικτύου 3.000 ταχυφορτιστών έως το 2025.  

Το κόστος της ηλεκτροκίνησης εξακολουθεί να συνιστά το βασικό ερωτηματικό του κλάδου, καθώς οι τιμές των μπαταριών και των βασικών υλικών παραμένουν σε υψηλά επίπεδα. Ταυτόχρονα, οι καταναλωτές καλούνται να αντεπεξέλθουν στις εκρηκτικές τιμές ρεύματος και στον ιστορικό πληθωρισμό.  

Η VW, σ’ αυτό το πλαίσιο, αναζητάει εναλλακτικές επιλογές στον τομέα των μπαταριών, προσφέροντας χαμηλότερες τιμές αλλά και μικρότερη αποδοτικότητα. Αυτές οι εναλλακτικές ενδεχομένως θα γίνουν διαθέσιμες στην αγορά έως το 2026. 

«Αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε μικρότερες μπαταρίες, επειδή οι μεγάλες μπαταρίες σε μικρά αυτοκίνητα κοστίζουν ακριβά. Ένας μέσος πελάτες οδηγεί 40 χιλιόμετρα την ημέρα. Άρα γιατί να χρειάζεται μια μπαταρία 500 χιλιομέτρων;» διερωτήθηκε ο Σμολ.  

Διαβάστε επίσης

Οι δημοσκόποι μετρούν το «Εύα effect» στο ΠΑΣΟΚ, το deal με τον μπαλαντέρ, οι Έλληνες που είδαν την Exxon Mobil και το ταμείο που τρώει η ΕΥΑΘ

Πλειστηριασμοί: Το φιλέτο της Βουλιαγμένης, τα νυφικά και ένα βαπόρι με μεγάλη ιστορία (pics)

Νευροεπιστήμη: Αυτός είναι ο μοντέρνος ηγέτης