Τα προβλήματα στον κλάδο της ηλεκτροκίνησης οδήγησαν τη γαλλική Renault Group να ανακρούσει πρύμναν όσον αφορά την πρόθεση της να προχωρήσει σε χωριστό IPO της νέας θυγατρικής της, Ampere, που περιλαμβάνει τον κλάδο ηλεκτρικών αυτοκινήτων και software.

Ο γαλλικός όμιλος, όπως και οι ανταγωνιστές του, είχαν υψηλές βλέψεις για την ανάπτυξη του κλάδου των EV και για το λόγο αυτό όχι μόνο αυτονόμησε τον κλάδο, δημιουργώντας από την 1η Νοεμβρίου την Ampere, αλλά σχεδίαζε και τη δημόσια εγγραφή της.

H Renault είχε δηλώσει πέρυσι πως στόχος της Ampere ήταν να ανεβάσει τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων από τις 45.000 το 2023 στις 300.000 το 2025, αυξάνοντας ταυτόχρονα τα έσοδα από τον κλάδο πάνω από τα 10 δισ. ευρώ.

Στην πορεία, ωστόσο, τα πράγματα άλλαξαν. Επικαλούμενη τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά, η εταιρεία σήμερα ανακοίνωσε πως ακυρώνει το πλάνο της για το IPO της Ampere, αν και προκειμένου να αμβλύνει τις εντυπώσεις υποστήριξε ότι η μονάδα δεν χρειάζεται χωριστή χρηματοδότηση χάρη στην υψηλή κερδοφορία του μητρικού ομίλου.

Από την πλευρά τους αναλυτές του κλάδου στάθηκαν στην κάμψη των πωλήσεων EV διεθνώς για όλες τις εταιρείες που έχει εγείρει ερωτηματικά για την πορεία του κλάδου και έχει οδηγήσει σε πάγωμα ή και ακυρώσεις νέων επενδύσεων.

Διαβάστε ακόμη

ΣΕΒ: Οι 7+1 κρίσιμες προκλήσεις για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Ιδιωτικό χρέος: Πόσα χρωστούν οι Έλληνες σε τράπεζες και Δημόσιο – «Σανίδα σωτηρίας» ο εξωδικαστικός

Σπάνια ρολόγια διασημοτήτων που έπιασαν τιμές-ρεκόρ σε δημοπρασίες

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ