Τρεις ακόμη παραγγελίες για τη ναυπήγηση δεξαμενόπλοιων προσέθεσε ο Γιώργος Οικονόμου σε ένα ήδη ενισχυμένο ναυπηγικό πρόγραμμα στην Κίνα. Πιο συγκεκριμένα, ο όμιλος TMS Group έχει συμφωνήσει για τη ναυπήγηση τριών τάνκερ LR2- μακράς εμβέλειας πλοία μεγάλης εμβέλειας στην COSCO Shipping Heavy Industry χωρητικότητας 115.000 dwt το καθένα. Θα ναυπηγηθούν στις γιάρδες της Cosco στην Yangzhou, με παράδοση προγραμματισμένη για το 2025.

Ο Γιώργος Οικονόμου έχει επενδύσει σε συστήματα καθαρισμού καυσαερίων για σχεδόν ολόκληρο το στόλο του ενώ και τα τρία νεότευκτα θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers. Σύμφωνα με πληροφορίες από ναυλομεσιτικούς οίκους το κόστος ναυπήγησης του κάθε πλοίου ανέρχεται περίπου στα 60 εκατομμύρια δολάρια.

Σύμφωνα με μελέτες στα 10 υπό ναυπήγηση δεξαμενόπλοια τα τρία είναι ελληνικών συμφερόντων. Πιο συγκεκριμένα, το 29% των παραγγελιών product δεξαμενόπλοιων με βάση τον αριθμό πλοίων και όχι την χωρητικότητα δόθηκαν από Έλληνες πλοιοκτήτες.

Το βιβλίο παραγγελιών βρίσκεται σε χαμηλό πολλών ετών. Όμως η εικόνα αυτή αλλάζει αφού η άνοδος της ναυλαγοράς των δεξαμενόπλοιων λόγω του πολέμου στην Ουκρανία αναθέρμανε το ενδιαφέρον των εφοπλιστών το τελευταίο τρίμηνο του 2022.

Οι Έλληνες ελέγχουν το 30% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων.

Διαβάστε ακόμη

Ο Μητσοτάκης, η… συγκυβέρνηση και η αγωνία του Ανδρουλάκη, τα μαχαιρώματα για καζίνο και ξενοδοχεία και το ταμπλό που μαρτυράει την Ελλάκτωρ 

The Social Kolonaki Athens Hotel: Η μεταμόρφωση ενός «ασφαλιστικού» ακινήτου στο Κολωνάκι (pics)

«Market pass»: Διπλές και τριπλές πληρωμές τον Μάρτιο