Ξεκίνησε η ναύλωση ενός εκ των δύο FSRU – πλωτές μονάδες επαναεριοποίησης και αποθήκευσης της Dynagas συμφερόντων του Γιώργου Προκοπίου από την Deutsche ReGas. Πρόκειται για το Transgas Power ναυπηγήσεως του 2021 με μεταφορική ικανότητα 174.000 κυβικών μέτρων. Το πλοίο το οποίο έχει ικανότητα επαναεριοποίησης 7,5 δισεκατομμυρίων κυβικών μέτρων τον χρόνο είναι ένα από τα δύο FSRU-Floating Storage Regasification Unit που προοριζόταν για τον τερματικό σταθμό Deutsche Ostsee στο λιμάνι Μουρκάν που βρίσκεται στο γερμανικό νησί Rugen στη Βαλτική Θάλασσα.

Αυτό το πλοίο αν χρειαστεί μπορεί να μεταφέρει φυσικό αέριο όχι μόνο να το αποθηκεύει. Η προσπάθεια των γερμανικών αρχών να κατασκευάσουν αγωγούς μεταφοράς φυσικού αερίου προσκρούει σε αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας εκπρόσωποι της οποίας προσφεύγουν στα Δικαστήρια καθυστερώντας την υλοποίηση των όποιων σχεδίων.

Το πλοίο βρίσκεται ήδη στη ρότα προς το λιμάνι της βαλτικής και αναμένεται να φτάσει στον τερματικό σταθμό στα τέλη της εβδομάδας.

Η Γερμανία άρχισε τις εμπορικές συμφωνίες με τον Γιώργο Προκοπίου προκειμένου να εισάγει υγροποιημένο φυσικό αέριο.

Η αρχή έγινε με τη ναύλωση των δύο πλωτών τερματικών σταθμών επαναεριοποίησης (FSRU) φυσικού αερίου και ακολούθησε η ναύλωση 13 LNG carriers, μεταφορικής ικανότητας 200.000 κυβικών μέτρων το καθένα. Tα FSRU είναι τα Transgas Force και Transgas Power χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα τα οποία μπορούν να λειτουργήσουν τόσο ως μεταφορείς LNG όσο και ως μονάδες FSRU.

Τα δύο πλοία παραδόθηκαν στον Έλληνα εφοπλιστή το 2021 από το ναυπηγείο Hudong-Zhonghua Shipbuilding.

Διαβάστε ακόμη

Τράπεζες: Το τελευταίο… μίλι στην αντιμετώπιση των «κόκκινων» δανείων – Το σχέδιο τριών σημείων

Νέα έκρηξη τιμών στο ελαιόλαδο – Τι λένε οι παραγωγοί (vid)

Απόβαση στην Ευρώπη από τον κινεζικό γίγαντα BYD με εργοστάσιο στην Ουγγαρία

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ