Δυναμικά συνεχίζουν τις επενδύσεις τους στις αγορές μεταχειρισμένων πλοίων το 2022 οι Έλληνες πλοιοκτήτες. Από τις αρχές του χρόνου έως και τις 25 Σεπτεμβρίου 2022 έχουν δώσει ήδη 4,157 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 196 πλοίων εκ των οποίων 92 είναι φορτηγά (αξίας 2,017 δισεκατομμυρίων δολαρίων), 96 δεξαμενόπλοια ( 2,661 δισεκατομμυρίων ), τρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (αξίας 55 εκατ.), τρία υγραεριοφόρα (αξίας 9,1 εκατ.) και δύο άλλης κατηγορίας.

Σύμφωνα με το data base της Allied Shipping Research ακολουθούν οι Κινέζοι στη δεύτερη θέση με 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια για 162 πλοία εκ των οποίων 102 είναι φορτηγά αξίας 1,6 δισ., 38 δεξαμενόπλοια, αξίας 615,5 εκατ., δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξίας 80 εκατ. και τέσσερα υγραεριοφόρα αξίας 29,5 εκατ.

Στην  τρίτη θέση ανέβηκε η Τουρκία σε απόσταση βέβαια, με 688 εκατομμύρια για 48 πλοία εκ των οποίων 17 φορτηγά, 22 δεξαμενόπλοια, τέσσερα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίών και τρία υγραεριοφόρα.

Συνολικά μέσα στο 2022 έχουν δοθεί 30,3 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 1.410 πλοίων. Ειδικότερα τα περισσότερα ποσά έχουν δοθεί ως εξής:

– 10,562 δισ. για 517 δεξαμενόπλοια

-10,317 δισεκατομμύρια για 525 φορτηγά πλοία

-5,613 δισεκατομμύρια για 154 container vessels

-1,8 δισεκατομμύρια για 64 υγραεριοφόρα

Οι Έλληνες έχουν δώσει το 13,5% των κεφαλαίων που έχουν επενδυθεί μέχρι τώρα στην αγορά των μεταχειρισμένων και έχουν αποκτήσει το 13,9% των πλοίων που άλλαξαν χέρια. Στα φορτηγά έχουν αγοράσει το 17,5%. Στα δεξαμενόπλοια το 18,5%.

Διαβάστε ακόμη:

ΛΑΡΚΟ: Καλό Οκτώβριο και βλέπουμε για την πολύπαθη βιομηχανία – Αγώνας δρόμου για να ανοίξουν οι προσφορές

Σαμποτάζ πίσω από την τριπλή διαρροή στον Nord Stream «βλέπουν» ΕΕ και ΗΠΑ (vid)

Χαλυβουργία Ελλάδος: Η εκτόξευση στον τζίρο και τα ερωτήματα για τη συνέχεια (pics)