Γιορτάζοντας 50 χρόνια έντονης δραστηριότητας και δυναμικής εξέλιξης στη ναυτιλία, ο Nίκος Βαφειάς είναι μία ανάσα από το να εισέλθει στο κλειστό κλαμπ των 100άρηδων όπου ανήκουν όσοι ελαχιστοι έχουν στόλο πάνω από 100 πλοία.

Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, φέρεται να προχώρησε σε άλλες τρεις αγορές πλοίων τους μέσα στους τελευταίους δύο μήνες ανεβάζοντας τα συνολικά αποκτήματα μέσω της Brave Maritime Corp σε συνολικά 23.
Πιο συγκεκριμένα ο Έλληνας πλοιοκτήτης αγόρασε, μετά από πολύ έντονο ανταγωνισμό, ένα ακόμη γιαπωνέζικο suezmax ice class πλοίο. Το πλοίο θα μετονομαστεί σε «SUEZ ICE SUPREME».

Επιπροσθέτως, αγόρασε και δυο capesize φορτηγά πλοία, ένα ειναι 179.000 τόνων και είναι χτισμένο το 2010 στην Hyundai της Κορέας ενώ το άλλο είναι 177.000 τόνων και είναι χτισμένο το 2011 στην Namura της Ιαπωνίας. Θα μετονομαστούν σε «CAPE GOOD HOPE»,  και «CAPE ARIA» αντιστοιχα.

Πρόκειται για το 23ο συνολικά πλοίο που απέκτησε τους τελευταίους 12 μήνες ο Νίκος Βαφειάς σε ένα κρεσέντο επενδύσεων ύψους 700 εκατομμυρίων δολαρίων που εντυπωσιάζει την διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα για τη ταχύτητα υλοποίησης και τη  δυναμική του.

Με τις αγορές αυτές η Brave Μaritime corp έχει αποκτήσει μέσα σε μόλις 12 μήνες εννέα φορτηγά, πέντε νεότευκτα  MGC από την HYUNDAI στην Κορέα και εννέα δεξαμενόπλοια εκ των οποίων τρία είναι Medium Range clean Τankers, ένα Aframax και τέσσερα Suexmaxes.

O όμιλος έχει πουλήσει μόνο ένα πλοίο τον τελευταίο χρόνο το «ECO NEBULA» ένα MGC χτισμένο στην Daewoo Κοράας το 2007 το οποίο αγοράστηκε για 19 εκατομμύρια το 2020 και πουλήθηκε τώρα για 29 εκατομμύρια!!!

Οι ναυλώσεις

Αλλά και στις ναυλώσεις ο όμιλος δεν τα πήγε άσχημα, αφού όπως είχαμε πρώτοι ανακοινώσει την απίστευτη ναύλωση του φορτηγού «TRANSWORLD NAVIGATOR» για 80 ημέρες περιπου στα $170,000 δολάρια ημερησίως αλλά και τις ναυλώσεις τεσσάρων suezmax δεξαμενόπλοιων για 3 ταξίδια έκαστο στα 120.000 δολάρια ημερησίως και τέλος δέκα aframax δεξαμενόπλοιων (από τα 13 aframax που έχει σύνολο ο όμιλος) για 4 ταξίδια το καθένα στα 90.000 δολάρια ημερισίως!

Kαι τα 23 πλοία εντάσσονται στο ιδιωτικό σκέλος του Ομίλου Βαφειά ο οποίος αποτελείται από δύο εισηγμένες ναυτιλιακές στην αμερικανική χρηματαγορά τη StealthGas inc GASS (από το 2005), η οποία ανακοίνωσε τα καλύτερα αποτελέσματα εδώ και δέκα χρόνια και την Ιmperial Petroleum inc IMPP(από το 2021) η οποία ανακοίνωσε αύξηση κερδών κατα 15,400%!!! και δυο private εταιρείες την Brave Maritime corp inc (από το 1972) και τη Stealth Maritime corp SA (από το 1999).

Μετά τις νέες αγορές ο στόλος του Ομίλου αποτελείται από 93 πλοία, αξίας, βάσει του Vessels Value, άνω τον 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Διαβάστε ακόμη

«Θηλιά» ο πληθωρισμός για τους Ευρωπαίους – 1 στους 3 θα αφήσει «φέσι» στις εταιρείες κοινής ωφέλειας

Η ένορκη κατάθεση Μαρινάκη και τα «παιδιά», οι Ιταλοί και η ΖeniΘ, η Coca Cola… ψάχνει την μπύρα και η διάσωση της Βαράγκης

Kaizen Gaming: Επέτειος 10 ετών με μεγάλη επένδυση – Το Kaizen Campus και το Μουντιάλ (pics)