Εποχές προ κορωνοϊού θυμίζει η ελληνική αγορά αυτοκινήτου, με τις ταξινομήσεις το πρώτο τετράμηνο του 2021 να φτάνουν τις 33.637 μονάδες.

Όπως είδαμε τα αυτοκίνητα βενζίνης συνεχίζουν ν’ αποτελούν τη δημοφιλέστερη επιλογή για τον Έλληνα οδηγό (49,8%), με τα ήπια υβριδικά και diesel να ακολουθούν, με ποσοστά 21,7 και 20,9% αντίστοιχα.

Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα επαναφορτιζόμενα μοντέλα (αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά), τα οποία κερδίζουν μεν όλο και περισσότερο έδαφος, αδυνατούν, όμως, να γνωρίσουν αντίστοιχη επιτυχία με τις παραδοσιακές επιλογές –μερίδιο 5,4%.

Φυσικά, σε talk of the town έχουν αναδειχθεί τα αμιγώς ηλεκτρικά, καθώς βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της ατζέντας των κατασκευαστών.

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), έχουν ταξινομηθεί συνολικά 543 αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Μολονότι ο συγκεκριμένος αριθμός προβάλλει «φτωχός» συγκριτικά με τον συνολικό όγκο πωλήσεων (33.637 μονάδες), καταδεικνύει πως οι Έλληνες οδηγοί με το πέρασμα του χρόνου «αγκαλιάζουν» την ηλεκτροκίνηση.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως καθ’ όλη τη διάρκεια του 2020 –ένα έτος που «χτυπήθηκε» πολυπλεύρως από την πανδημία- οι πωλήσεις ηλεκτρικών έφτασαν τις 679 μονάδες, ενώ το 2019 (προ-πανδημιακό έτος), το σύνολο των ηλεκτρικών που ταξινομήθηκαν δεν ξεπέρασε τις 190 μονάδες.

Διαβάστε περισσότερα: newsauto.gr

 Διαβάστε ακόμη:

Ποιοι απαλλάσσονται φέτος από τις e-αποδείξεις – Ποιοι γλιτώνουν το πρόστιμο

Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος: Έτσι «λύγισε» το ατσάλι της Χαλυβουργικής

Τουρκία: Ο Ερντογάν καρατόμησε αξιωματούχο της Κεντρικής Τράπεζας